برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

رکورد تزریق واکسن در چهارمحال و بختیاری شکسته شد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
رکورد تزریق واکسن در چهارمحال و بختیاری شکسته شد

ايسنا/ رئيس دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد گفت: در روز گذشته ۲۰ هزار دوز واکسن کرونا در چهارمحال و بختياري تزريق شده است که در نوع خود يک رکورد محسوب مي‌شود، پيش‌بيني مي‌شود در صورت تداوم روند واکسيناسيون با همين سرعت، تا دو ماه آينده تمامي هم استاني‌ها دوز اول را دريافت خواهند کرد.

مجيد شيراني، رئيس دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد در تشريح آخرين وضعيت شيوع بيماري کرونا در چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: از ابتداي شيوع بيماري کرونا تاکنون ۲۰۶ هزار و ۷۴ نمونه‌گيري از بيماران مشکوک به کرونا انجام شده است که از اين تعداد ابتلاي ۷۴ هزار و ۱ نفر به کرونا قطعي شده است.
وي افزود: هم‌اکنون به لحاظ ميزان شيوع بيماري کرونا، وضعيت شهرستان‌هاي اردل، بن، بروجن، شهرکرد، کيار و  لردگان قرمز، وضعيت شهرستان هاي سامان، فارسان  و کوهرنگ نارنجي و شهرستان خانميرزا زرد است.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد با اشاره به اينکه تاکنون ۱۴۸۰ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا در چهارمحال و بختياري از دست داده‌اند، تاکيد کرد: هم‌اکنون ۵۶ بيمار با شرايط بحراني و حال عمومي نسبتاً بد در بخش‌هاي مراقبت ويژه مراکز درماني استان تحت مراقبت و درمان هستند، بيماري کرونا آتش زير خاکستر است و با ساده‌انگاري مردم دوباره منطقه را به آتش خواهد کشيد.
شيراني با تاکيد بر اينکه روز گذشته يک رکورد تاريخي در واکسيناسيون کرونا در چهارمحال و بختياري به ثبت رسيد، خاطرنشان کرد: در ‌روز گذشته ۲۰ هزار دوز واکسن کرونا در استان تزريق شده است که هدف صد در صدي تزريق واکسن در شهرستان‌ها محقق شد، پيش بيني مي‌شود در صورت تداوم روند واکسيناسيون با همين سرعت، تا دو ماه آينده تمامي هم استاني‌ها دوز اول را دريافت خواهند کرد.

آخرين خبر چهارمحال و بختياري در اينستاگرام :
https://instagram.com/Shahrekordtoday