برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آلودگی ناشی از گاز کلر در شهر هفشجان چهارمحال و بختیاری مهار شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
آلودگی ناشی از گاز کلر در شهر هفشجان چهارمحال و بختیاری مهار شد

ايرنا/ فرماندار شهرکرد گفت: آلودگي ناشي از انتشار گاز کلر در شهر هفشجان مهار شده است و چهار نفر از مصدومان نيز به مراکز درماني شهرکرد اعزام شدند.

عبدالعلي ارژنگ، فرماندار شهرکرد اظهار کرد: انتشار محتويات ۲ عدد کپسول گاز کلر در حومه شهر هفشجان در جمعه شب موجب مصدوميت ۴۰ نفر از اهالي اين شهر شد.
وي با بيان اينکه با اطلاع از موضوع و با تشکيل کميته بحران در فرمانداري به سرعت نيروهاي آتش‌نشاني و بهداشت و درمان به منطقه اعزام شدند، تصريح کرد: با شناسايي محل انتشار گاز کلر، کپسول‌ها مهار و محل با کمک نيروهاي آتش‌نشاني به طور کامل شست‌وشو داده شد.
ارژنگ يادآور شد: تا ساعت چهار بامداد روز شنبه، حدود ۴۰ نفر از اهالي هفشجان به دليل مصدوميت ناشي از آلودگي کلر به مرکز بهداشت اين شهر مراجعه کردند که چهار نفر از آنان براي ادامه درمان به مراکز بيمارستاني شهر شهرکرد اعزام شدند.
فرماندار شهرکرد بيان کرد: در حال حاضر آلودگي ناشي از گاز کلر به طور کامل مهار شده است و در پي نگراني مردم در خصوص سلامتي آب آشاميدني نيز، نيروهاي شرکت آب و فاضلاب، سنجش و بررسي‌هاي لازم را انجام دادند که خوشبختانه هيچ‌گونه آلودگي در آب آشاميدني منطقه ديده نشد.

آخرين خبر چهارمحال و بختياري در اينستاگرام :
https://instagram.com/Shahrekordtoday