logo

راه‌اندازی گروه سیار واکسیناسیون کرونا در ایذه

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
راه‌اندازی گروه سیار واکسیناسیون کرونا در ایذه

باشگاه خبرنگاران/ رئيس مرکز بهداشت ايذه گفت: با راه اندازي گروه سيار واکسيناسيون عمومي در شهرستان، طرح خانه به خانه تزريق واکسن کرونا اجرا مي‌شود.

ايمان نوروزي منش، رئيس مرکز بهداشت ايذه در اين باره اظهار کرد: با توجه به اينکه واکسيناسيون عمومي به گروه سني بالاي ۱۸ سال رسيده است و در پيک جمعيتي آن حضور داريم به مدت يک هفته و از روز شنبه ۲۷ شهريور همه مراکز خدمات جامع سلامت شهر و روستا و همچنين خانه‌هاي بهداشت جهت اجراي اين طرح بسيج مي‌شوند.
او با بيان اينکه گروه سيار واکسيناسيون عمومي در اين طرح خانه به خانه حضور پيدا مي‌کند، افزود: برخي از افراد تاکنون نتوانسته اند واکسن مورد نظر خود را انتخاب کنند، مي‌توانند به ۲ پايگاه مشاوره و اطلاع رساني عمومي جهت پاسخ به پرسش‌هاي مردمي در سطح شهر که در چهار راه امام علي(ع) و چهار راه امام خميني(ره) برپا مي‌شوند مراجعه و تصميم خود را نهايي نمايند.
نوروزي منش با تاکيد بر مشارکت شهروندان براي تزريق واکسن کرونا براي تسريع در تکميل عمليات واکسيناسيون عمومي اظهار داشت: مراکز خدمات جامع سلامت شهري در ۲ شيفت صبح و عصر و پايگاه‌هاي تجميعي در خدمت همشهريان جهت انجام واکسيناسيون هستند.
 
 
 

آخرين خبر خوزستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan_today