برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

۱۴ قبضه سلاح کمری در کازرون کشف شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
۱۴ قبضه سلاح کمری در کازرون کشف شد

ایرنا/ فرمانده انتظامی کازرون استان فارس گفت: ماموران این فرماندهی موفق شدند ۱۴ قبضه سلاح کمری جنگی از اعضای باند قاچاقچیان کشف کنند.

برپایه مطلب دریافتی به نقل از سرهنگ اسماعیل زراعتیان، ماموران انتظامی کازرون با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند دو نفر با یک سواری پژو پارس تعدادی اسلحه را از استان‌های غربی بارگیری و پس از ورود به کازرون در یکی از محلات این شهرستان زیر درختان دپو کرده‌اند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی اضافه کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مذکور اعزام شدند و سواری پژو پارس متعلق به اعضای باند قاچاقچان سلاح و مهمات را که در آن اطراف بود توقیف کردند.
فرمانده انتظامی کازرون ادامه داد: در پاکسازی از محل تردد قاچاقچیان ۱۴ قبضه سلاح کمری جنگی و یک هزار و ۲۵ عدد مهمات مربوطه که در زیر درختان دپو شده بود کشف شد، در این رابطه ۲ قاچاقچی دستگیر و به مقر انتظامی برده شدند.
سرهنگ زراعتیان با اشاره به اینکه دستگیری سایر اعضای  مرتبط با این باند با جدیت ادامه دارد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و یا اصلاع از فعالیت قاچاقچیان سلاح و مهمات بلافاصله موضوع را به سامانه ۱۱۰ گزارش دهند.

کازرون از شهرستان های غربی فارس است و فاصله آن با شیراز حدود ۱۲۰ کیلومتر است.

آخرین خبر فارس در اینستاگرام :
https://instagram.com/fars.online