نماد آخرین خبر

رعایت نرخنامه گوشت قرمز در خراسان جنوبی الزامی است

منبع
ايرنا
بروزرسانی
رعایت نرخنامه گوشت قرمز در خراسان جنوبی الزامی است

ایرنا/ معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از تعیین قیمت گوشت قرمز در کمیته کارشناسی خبر داد و گفت: متصدیان واحدهای عرضه‌کننده گوشت قرمز موظف به رعایت نرخنامه هستند.

علی تهوری، معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان داشت: قیمت گوشت قرمز به استناد مصوبه کمیسیون تنظیم بازار در کمیته کارشناسی متشکل از سازمان صمت استان، سازمان جهاد کشاورزی، اتحادیه دامداران استان و اتحادیه مواد پروتئینی در شهریور ماه ۱۴۰۰ تعیین شده و رعایت نرخنامه الزامی است.
وی اظهار داشت: حداکثر قیمت مصرف‌کننده گوشت گوسفندی(بره و بزغاله نر) با کیفیت و دارای لیبل آبی هر کیلوگرم لاشه ۱۱۵ هزار تومان و ران، راسته گردن، سردست ۱۲۰ هزار تومان و هر کیلوگرم گوشت گوساله نر(ران و سردست) ۱۲۵ هزار تومان و گوساله ماده ۱۰۵ هزار تومان است. 
معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: متصدیان واحدهای صنفی موظف به درج نرخنامه در معرض دید مصرف‌کنندگان و رعایت حداکثر قیمت هستند و نظارت در این خصوص برای رعایت حقوق مصرف‌کنندگان تشدید شده است.
وی از مردم خواست هرگونه تخلف در این زمینه را به سامانه ارتباطی ۱۲۴ اعلام کنند تا مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.


آخرین خبر خراسان جنوبی در اینستاگرام :
https://instagram.com/skhorasan_today