logo

جمع‌آوری 2856 دستگاه ماینر غیرمجاز در البرز

منبع
بروزرسانی
جمع‌آوری 2856 دستگاه ماینر غیرمجاز در البرز

پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو/ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز از جمع‌آوری n, ichv , 856 دستگاه ماینر غیرمجاز از ابتدی سال تاکنون در استان البرز خبر داد.

حسن کریمی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز هدف از اجرای این طرح را تأمین برق مطمئن و پایدار برای شهروندان البرزی دانست و بیان کرد: علاوه بر اقداماتی که در راستای اصلاح و بهینه‌سازی شبکه انجام شده است، امسال به دلیل کاهش بارندگی‌ها و افزایش دما در نتیجه آن ناترازی بین تولید و مصرف، متاسفانه خاموشی‌های پراکنده در سطح استان البرز بوجود آمد.
وی یادآور شد: امسال با کاهش بارندگی‌ها، تامین برق از طرف نیروگاه‌های برق‌آبی به شدت کاهش یافت و باعث شد صنعت برق با محدودیت توزیع مواجه شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز افزود: از 155 مرکز تعداد 2856 دستگاه ماینر غیرمجاز با میزان مصرفی 6 میلیون کیلووات ساعت برق و بهای انرژی 670 میلیارد ریال کشف شد که میزان خسارت وارده به شبکه را می‌توان 841 میلیون ریال عنوان کرد.
کریمی در پایان تصریح کرد: تامین برق مراکز مهم و حساس همچون مراکز درمانی، بیمارستان‌ها، مراکز نظامی، اطلاعاتی و امنیتی از مهم‌ترین اولویت‌های این شرکت بوده است.

آخرین خبر البرز در اینستاگرام :
https://instagram.com/alborztoday