logo

حضور در مراسم ختم و عروسی مهمترین دلیل شیوع کرونا در سرپل‌ذهاب است

منبع
ايرنا
بروزرسانی
حضور در مراسم ختم و عروسی مهمترین دلیل شیوع کرونا در سرپل‌ذهاب است

ایرنا/ فرماندار سرپل ذهاب گفت: حضور مردم در مراسم ختم و عروسی و برگزاری دورهمی‌های خانوادگی بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی مهمترین دلیل شیوع و گسترش بیماری کرونا در این شهرستان است.

نورالدین فرزادی پور، فرماندار سرپل ذهاب روز دوشنبه بیان داشت: با تداوم وضعیت قرمز شهرستان احتمال قرنطینه و تعطیلی مجدد صنوف و دیگر اماکن وجود دارد که ضرر و زیان آن برای مردم بسیار زیاد خواهد بود.
وی اظهار کرد: تنها راه مقابله با ویروس کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از حضور در مراسم ها و تجمعات است از این رو از مردم می‌خواهیم که موازین و دستورالعمل های بهداشتی را جدی گرفته و به آن پایبند باشند.
فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: مشارکت و همراهی مردم نقش مهمی در مقابله با ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال آن در این شهرستان دارد.
فرزادی پور اضافه کرد: برای تمام خودروهایی که بدون توجه به موازین بهداشتی در مراسم های تجمعی حضور پیدا می کنند بدون هیچ گونه اغماض و چشم پوشی جریمه اعمال می‌شود.
وی یادآور شد: از همه مردم می خواهیم نسبت به سلامت خود و دیگران احساس مسوولیت کنند و با رعایت پروتکل بهداشتی و عدم شرکت در تجمعات با ستاد کرونا و مدافعان سلامت همراهی کنند تا شهرستان سریعتر از وضعیت قرمز خارج شود.
افرماندار سرپل‌ذهاب اضافه کرد: هم اکنون ۲ مرکز تجمیعی واکسیناسیون با تجهیزات کامل و یک مرکز سیار آماده خدمات دهی به مردم است و به همه توصیه می کنیم هرچه سریعتر نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند چون قوانین مختلفی برای محدودیت و ممنوعیت از خدمات دولتی برای کسانی که واکسن کرونا تزریق نکنند، در نظر گرفته خواهد شد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

آخرین خبر کرمانشاه در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today