برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

معاون اقتصادی استانداری سیستان‌وبلوچستان: برای تامین آرد شهری از سهمیه روستایی کاسته نشود

منبع
ايسنا
بروزرسانی
معاون اقتصادی استانداری سیستان‌وبلوچستان: برای تامین آرد شهری از سهمیه روستایی کاسته نشود

ایسنا/ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان در کارگروه گندم، آرد و نان استان گفت: بنابراین به هیچ عنوان نباید برای تامین آرد شهری از سهمیه واحدهای روستایی کاسته شود.

ماندانا زنگنه، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در قیاس با شهرنشینان روستاهای استان مصرف نان بیشتری دارند و این بدان معناست که تامین آرد روستاییان نسبت به واحدهای نانوایی شهری اهمیت کمتری دارد، بنابراین به هیچ عنوان نباید برای تامین آرد شهری از سهمیه واحدهای روستایی کاسته شود و بجای آن باید سهمیه آرد نانوایی هایی که کم کاری دارند کاهش یابد و سهمیه واحدهای متخلف قطع شود.
وی ادامه داد: نانوایی هایی که تخلف نداشته‌اند و عملکرد آنها صادقانه بوده اگر فروش اقتصادی ندارند از محل آرد شناور سهمیه اضافه دریافت کنند تا به فروش اقتصادی برسند.
زنگنه بیان کرد: برای کنترل کیفیت و قیمت نان در سال گذشته ۱۰۵۹۸ بازرسی از نانوایی های استاد انجام شد که تشکیل ۷۶۸ پرونده تخلف نتیجه آنها بود و در نهایت واحدهای متخلف به طور مجموع ۱۰ میلیارد و ۳۹۹ میلیون ریال جریمه نقدی شدند.
وی افزود: در ۶ ماهه ابتدایی امسال هم ۵۸۷۷ بازرسی از واحدهای نانوایی صورت گرفت که با تشکیل ۳۰۶ پرونده تخلف همراه شد و در نهایت علاوه بر صدور  ۱۶ میلیارد و ۹۱۱ میلیون ریال جریمه، سهمیه آرد ۱۵۳ واحد متخلف در مجموع به میزان ۷۳۲ تن نیز کسر شد.

آخرین خبر اصفهان در اینستاگرام :
https://instagram.com/isfahan_today