logo

طلاق در بوشهر افزایش یافت؛ ثبت ۷۹۷ واقعه جدایی در استان

منبع
ايرنا
بروزرسانی
طلاق در بوشهر افزایش یافت؛ ثبت ۷۹۷ واقعه جدایی در استان

ایرنا/ مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر گفت: در نیمه نخست امسال ۷۹۷ واقعه طلاق در این استان به ثبت رسید که نسبت به۷۷۶ واقعه مدت مشابه سال گذشته ۲.۷ درصد افزایش نشان می‌دهد.

اسکندر پاسالار، مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر اظهار کرد: از این شمار ۷۱۳ طلاق شهری و ۸۴ مورد در روستاها ثبت شده است که به ترتیب ۲.۴ و پنج درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش نشان می‌دهد.
وی ادامه داد: بیشترین فراوانی طلاق مردان در سن ۳۱ سال و در جمیعت زنان نیز در سن ۳۶ سال که به ترتیب ۵.۸ و ۵.۳ درصد از کل طلاق‌های رخداده را به خود اختصاص می‌دهند.
پاسالار اضافه کرد: میانگین سنی طلاق‌های رخداده در استان بوشهر زوج ۳۷.۸ سال و  زوجه ۳۲.۸ سال اعلام شده است.
مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر با بیان اینکه میانگین سن در طلاق‌های رخداده بار اول، زوج ۳۷.۴ سال و زوجه ۳۲.۶سال است، گفت: بیشترین درصد رخداد طلاق در میان زوجین با اختلاف سنی کمتر از یکسال ۱۰.۲ درصد و ۸.۷ درصد از طلاق‌های رخداده در میان زوجین با طول مدت ازدواج تا طلاق یک تا دو سال به ثبت رسیده است.
پاسالار گفت: همچنین در این مدت سه هزار و ۲۰۵ واقعه ازدواج در این استان به ثبت رسیده است که نسبت به سه هزار و ۵۰۶ مورد مدت مشابه سال گذشته ۸.۶درصد کاهش نشان می‌دهد.
وی یادآور شد: بیشترین فراوانی ازدواج مردان در سن ۲۹ سال با ۷.۱ درصد و در زنان نیز در سن ۱۹ سال با ۷.۴ درصد از کل ازدواج‌ها رخ داده است.
مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر گفت: میانگین سن در ازدواج های ثبت شده زوج  ۳۰ سال و زوجه ۲۵ سال است.

آخرین خبر بوشهر در اینستاگرام :
https://instagram.com/bushehr_akhbar