برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

۹۰ درصد فرهنگیان خراسان شمالی واکسن کرونا را دریافت کردند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
۹۰ درصد فرهنگیان خراسان شمالی واکسن کرونا را دریافت کردند

ایرنا/ معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: تاکنون ۹۰ درصد فرهنگیان استان دُز اول و ۷۴ درصد نیز دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

مهدی خطیب زاده، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی با بیان اینکه مشکلی در زمینه واکسیناسیون فرهنگیان استان وجود ندارد، اظهار کرد: جاماندگان عموما کسانی هستند که تمایلی به تزریق واکسن نداشتند یا افرادی که منع پزشکی داشتند.
وی افزود: با برنامه ریزی انجام شده تا نیمه آبان ماه تمامی فرهنگیان دُز اول و دُز دوم را دریافت می‌کنند تا در زمینه کلاس های حضوری دغدغه ای نداشته باشیم.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: همچنین تاکنون ۷۵ درصد از جمعیت دانش آموزی ۱۲ تا ۱۸ سال این استان دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.
خطیب‌زاده ادامه داد: اولویت اصلی حضوری کردن آموزش و تامین سلامت معلمان، دانش آموزان و اولیای آن ها است براین اساس با همکاری خوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی استان برای واکسیناسیون این جامعه هدف برنامه ریزی شده است.
وی گفت: تاکنون در مجموع ۷۷ هزار و ۳۰ نفر از دانش آموزان گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال در سال تحصیلی جدید ثبت نام کرده اند.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی با بیان این که دریافت واکسن دغدغه ما و والدین را برطرف می کند، افزود: با واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی آموزش های حضوری بدون مشکل برگزار خواهد شد.
خطیب‌زاده از مدیران، معلمان، اولیا و دانش آموزان خواست تا به مراکز واکسیناسیون مراجعه و واکسن  کرونا را دریافت کنند.

آخرین خبر خراسان شمالی در اینستاگرام :
https://instagram.com/bojnord_today