برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

افتتاح ۲ پروژه ورزشی در همدان و تویسرکان

منبع
فارس
بروزرسانی
افتتاح ۲ پروژه ورزشی در همدان و تویسرکان

فارس/ مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: دو پروژه ورزشی در شهرستان‎های همدان و تویسرکان به بهره‎برداری خواهد رسید.

حمید سیفی، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از بهره‌برداری دو پروژه ورزشی در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: در این هفته دو پروژه ورزشی شامل سالن ورزش‌های رزمی تویسرکان و زمین چمن مینی‌فوتبال روستای ایوک از توابع بخش مرکزی همدان با حضور مسئولین استان به بهره‌برداری و در اختیار ورزشکاران قرار می‌گیرند.
سیفی همدان را یکی از بهترین استان‌ها در برخورداری از زیرساخت‌های ورزشی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه استان همدان دارای زیرساخت‌های بسیار خوبی در امر ورزش است و وجود سالن‌های تخصصی، سالن‌های روستایی، مجموعه‌‎های بزرگ ورزشی گواهی بر این ادعاست.
وی اضافه کرد: طی یک سال گذشته موفق شده‌ایم، ۱۲ پروژه ورزشی در استان را به بهره‌برداری برسانیم و این مهم با همکاری مسئولان ارشد استان و مجمع نمایندگان همدان در مجلس محقق شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بیان کرد: چندین پروژه ورزشی در سطح استان وجود داشت که از چرخه اجرایی خارج شده بود و به نوعی به پروژه‎های نیمه‌کاره مطلق درآمده بودند که با همکاری همکاران خود در مجموعه دستگاه ورزش استان آنها را احیا کرده و با تأمین اعتبار، به چرخه عملیات عمرانی رساندیم.
وی یادآور شد: توسعه ورزش و زیرساخت‌های ورزشی در همه نقاط شهری و روستایی استان به خصوص روستاها یکی از مهم‌ترین اولویت‌ عمرانی دستگاه ورزش است که امروز در دست پیگیری و اجرا داریم.
سیفی با اشاره به افتتاح و در دست اقدام بودن اجرای پروژه‌های زمین چمن و زمین ساحلی در روستاهای استان در راستای تحقق این مهم، خاطرنشان کرد: طی هفته گذشته زمین ساحلی و خانه جوان کبودرآهنگ افتتاح و کلنگ احداث دو زمین چمن مصنوعی در مناطق روستایی این شهرستان نیز زده شد.

آخرین خبر همدان در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/hamedan_today