برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اعتبار تکمیل ۱۶ طرح ورزشی استان سمنان از ریاست جمهوری درخواست شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
اعتبار تکمیل ۱۶ طرح ورزشی استان سمنان از ریاست جمهوری درخواست شد

ایرنا/ مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: یک هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ۱۶ طرح ورزشی نیمه تمام استان سمنان از جمله مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان و استادیوم ۱۵ هزار نفری شاهرود برای تصویب در سفر استانی آینده ریاست جمهوری درخواست شده است.

محمدتقی علوی، مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان ابراز کرد: جدا از ۱۰۰ میلیارد ریال که در سفر ریاست جمهوری برای تکمیل استادیوم ۱۵ هزار نفری شاهرود پیشنهاد شد، ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار نقد استان نیز در حساب شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور وجود دارد و در صورتی که این شرکت تکلیف پیمانکار را هرچه سریعتر تعیین کند، می‌توان فاز اول استادیوم شاهرود شامل چمن و سکوی ضلع غربی را تکمیل کرد.
وی یکی از مشکلات استان سمنان را کمی‌گرایی نسبت به ورزش دانست و افزود: استان سمنان در همسایگی تهران و مازندران به عنوان ۲ قطب بزرگ ورزش کشور قرار دارد و باید از این ظرفیت استفاده کرد و نقش خبرگزاری‌ها در پیشبرد این موضوع بسیار پررنگ است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: در استان سمنان واحدهای صنعتی زیادی وجود دارد که در کمتر استانی مشاهده می‌شود اما این واحدها کمتر به حمایت مالی از ورزش می‌پردازند.
علوی ابراز داشت: سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان سمنان سرآمد کشور هستند و در طرح‌های ملی می‌درخشند.
وی افزود: استان سمنان در پرداخت تسهیلات ازدواج با ۷۱ درصد رشد، جزو استان‌های برتر کشور است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: هدف این است که جوانان را به سمت ازدواج محکم و پایدار سوق دهیم و با برگزاری کارگاه‌های قبل و حین ازدواج در راستای ازدواج آسان تلاش می‌کنیم.
علوی ابراز کرد: در حال حاضر برای جلب حمایت خیران از ازدواج آسان تلاش می‌شود.
وی افزود: عامل مهم دیگر در تحکیم ازدواج، معیشت جوانان است و در رویکرد دولت سیزدهم این امید به چشم می‌خورد که معیشت جوانان بهتر از گذشته باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه موضوع ورزش و جوانان هر ۲ مورد توجه و تاکید مقام معظم رهبری است گفت: تاکید ایشان بر استفاده از بهره‌وری و ظرفیت جوانان و تبریک ویژه ایشان به ورزشکاران مدال‌آور گواه این حقیقت است.
علوی با اشاره به اینکه ایرنا کمک حال دولت و پل ارتباطی مردم و مسئولان برای گزارش خدمات به مردم است بیان کرد: دشمنان قصد دارند با تحریم و جنگ رسانه‌ای ضد نظام فضای جامعه را ناامن کنند و رسانه‌هایی مانند ایرنا در خنثی سازی این عملیات نقش مهمی دارند.
وی با بیان اینکه مهمترین سیاست وزارت ورزش و جوانان، حفظ آرامش جامعه هدف مانند ورزشکاران و سازمان‌های مردم نهاد است گفت: رسانه‌ها در کنار نقد سازنده، امیدافزایی را نیز مدنظر داشته باشند زیراپرداختن صرف به نقاط ضعف روحیهورزشکاران را ضعیف می‌کند.

آخرین خبر سمنان در اینستاگرام :
https://instagram.com/semnan_today