برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ادارات کردستان سیستم گرمایشی را در تعطیلات خاموش کنند

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
ادارات کردستان سیستم گرمایشی را در تعطیلات خاموش کنند

باشگاه خبرنگاران/ مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: ادارات و ارگان‌های دولتی استان پس از پایان ساعات کاری و در روز‌های تعطیل در راستای صرفه جویی در مصرف گاز، سیستم‌های گرمایشی را خاموش کنند.

احمد فعله‌گری، مدیرعامل شرکت گاز کردستان بر اهمیت رعایت مصرف بهینه گاز طبیعی در سازمان‌ها تاکید و اظهار کرد: براساس ماده ۴۳ قانون بودجه ابلاغی سال ۱۳۹۹، ادارات و ارگان‌های دولتی مکلف هستند در سال جاری با راهکار‌های عملی، ۱۰ درصد از مصرف گاز طبیعی را کاهش دهند و برای رصد این مصوبه، شرکت گاز کردستان گروه پایش انرژی را تشکیل داده است.
وی شرایط امسال را بخاطر کاهش بارندگی و عدم افزایش توان تولید انرژی در سطح کشور، ویژه اعلام و اضافه کرد: در صورتیکه ارگانی نسبت به مصرف بهینه انرژی و گازطبیعی غفلت کند، شرکت گاز اقدام به قطع گاز آن خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت گاز کردستان با بیان اینکه اولویت اصلی این شرکت، تامین گاز مشترکان خانگی است، یادآور شد: تمهیدات لازم برای توزیع عادلانه گاز طبیعی اندیشیده شده و تاسیسات این شرکت برای خدمت‌رسانی در فصل سرما از آمادگی کامل برخوردار است.
فعله‌گری بر لزوم بهینه‌سازی سیستم‌های گرمایشی ادارات در استان پیش از شروع فصل سرما تاکید کرد و ادامه داد: در صورت درخواست مشترکان خانگی دارای موتورخانه، این شرکت به صورت رایگان اقدام به بهینه‌سازی تاسیسات گرمایشی آنان می‌کند.
وی با اشاره به اینکه تاکنون به ۸۱۸ واحد صنعتی مصوبه شورای اقتصاد در استان گازرسانی شده است، افزود: با گازرسانی به این تعداد واحد تولیدی، ۴۳ میلیون مترمکعب گاز طبیعی جایگزین سوخت مایع شده است.

آخرین خبر کردستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online