برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

هوای اصفهان برای گروه‌های حساس ناسالم است

منبع
مهر
بروزرسانی
هوای اصفهان برای گروه‌های حساس ناسالم است

مهر/ کارشناس امور آزمایشگاه حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: شاخص کیفی هوای این کلانشهر امروز با میانگین ۱۰۷ وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس(نارنجی) را نشان می‌دهد.

محمود مزارع، کارشناس امور آزمایشگاه حفاظت محیط زیست استان اصفهان اظهار کرد: کیفیت هوا براساس اطلاعات ایستگاه‌های پایش فعال در خیابان احمدآباد با شاخص ۱۳۱، خیابان استانداری با شاخص ۱۱۶، انقلاب و باهنر با شاخص ۱۰۳، پروین با شاخص ۱۲۲، جِی با شاخص ۱۲۵، خرازی با شاخص ۱۰۶، فیض با شاخص ۱۱۲ و ورزشگاه میثاق با شاخص ۱۱۸ برای گروه‌های حساس(سالمندان، کودکان کمتر از پنج سال، بیماران قلبی و دارای مشکلات تنفسی) ناسالم است.
وی ادامه داد: شاخص کیفی هوا در خیابان رودکی با میانگین ۹۰، فرشادی با میانگین ۹۵ و کاوه با میانگین ۸۸ وضعیت قابل قبول(زرد) و در میرزا طاهر با شاخص ۱۸۶ شرایط ناسالم برای عموم شهروندان(قرمز) را نشان می‌دهد.
کارشناس امور آزمایشگاه‌های حفاظت محیط زیست استان اصفهان اضافه کرد: امروز هوای شهر سجزی با شاخص ۱۲۰ ناسالم برای گروه‌های حساس و در شاهین شهر با شاخص ۵۸ و مبارکه با شاخص ۶۹ در وضعیت قابل قبول ثبت شده ضمن اینکه ایستگاه‌های دولت آباد، خمینی‌شهر، نجف آباد و کاشان همچنان قطع است.
بنا به اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان به سبب استقرار جوی به نسبت پایدار در سطح استان و کاهش دما، غلظت آلاینده‌های جوی به ویژه در مناطق مرکزی و صنعتی از جمله کلانشهر اصفهان افزایش یافته است.

آخرین خبر اصفهان در اینستاگرام :
https://instagram.com/isfahan_today