برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آمار بستری بیماران کرونایی در گلستان ۲۵ درصد افزایش یافت

منبع
ايرنا
بروزرسانی
آمار بستری بیماران کرونایی در گلستان ۲۵ درصد افزایش یافت

ایرنا/ رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان با ابراز نگرانی از افزایش تعداد مبتلایان کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان گفت: از ابتدای آبان تاکنون تعداد این افراد حدود ۲۵ درصد بیشتر شده است.

عبدالرضا فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان اظهارداشت: امروز ۲۲۳ تخت در اختیار افراد مبتلا به ویروس کرونا قرار دارد که نسبت به روز نخست آبان  این تعداد ۴۲ نفر افزایش یافته است.
وی بیان کرد: همچنین تعداد بیماران کرونایی بستری در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی گلستان ۴۶ و تعداد افراد بدحال ۱۶ نفر است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: مردم همچنان‌ باید نکات بهداشتی از جمله زدن ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شرکت نکردن در تجمعات را رعابت کنند تا به زودی وارد پیک ششم نشویم.
وی تصریح کرد : دورهمی‌های خانوادگی، مراسم عزاداری به خصوص در محیط بسته، رستوران‌ها و تالارهای با فضای سرپوشیده ، کاهش استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری از جدی‌ترین عوامل افزایش مبتلایان به کرونا در گلستان طی هفته های گذشته بود.
براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در حال حاضر از مجموع ۱۴ شهرستان گلستان، ۶ شهر در وضعیت آبی و بقیه در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند.
وی بیان کرد:  شهرهای  بندرترکمن، گمیشان، آق قلا ،کردکوی ، رامیان و آزادشهر در وضعیت آبی و  گنبدکاووس، کلاله، مراوه‌تپه و گالیکش، گرگان، علی‌آبادکتول، مینودشت و بندرگز در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند.

آخرین خبر گلستان در اینستاگرام :
Instagram.com/golestan_today