برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بازگشت فعالیت عادی جایگاه‌های عرضه بنزین در استان زنجان

منبع
ايرنا
بروزرسانی
بازگشت فعالیت عادی جایگاه‌های عرضه بنزین در استان زنجان

ایرنا/ از سه‌شنبه‌شب تا ظهر امروز ۵ آبان با تلاش‌های انجام شده، ۹۷ درصد جایگاه‌های عرضه سوخت در استان زنجان به روند فعالیت عادی بازگشتند.

پس از بروز مشکل سامانه ای در توزیع بنزین در کشور، ارائه خدمات در جایگاه های عرضه بنزین مختل و حتی متوقف شد. این موضوع در ساعات نخست نگرانی هایی در بین مردم ایجاد کرد به طوری که در قبل از ظهر روز گذشته برخی از پمپ بنزین ها در استان شاهد ازدحام خودروها بود.  
پس از انعکاس رسانه ای موضوع و وعده برطرف کردن مشکل از سوی مراجع رسمی، آرامش در فضای شهر و استان زنجان حاکم بود و ازدحام قابل توجهی در جایگاه ها مشاهده نمی شد.
با تلاش و پیگیری های انجام شده از شب گذشته در تعدادی از جایگاه های عرضه بنزین در استان، توزیع سوخت میسر بود ولی استفاده از بنزین سهمیه ای کماکان امکان نداشت.  
بر اساس مشاهدات میدانی خبرنگاران ما از صبح امروز به مرور با رفع مشکلات فنی بر تعداد جایگاه های عرضه بنزین که فعالیت کاملا عادی داشته و حتی امکان استفاده از بنزین سهمیه ای را هم در آنها فراهم بود، افزوده می شد.
روح الله محمدی، مسئول جایگاه عرضه سوخت امیرکبیر زنجان اظهار کرد: از شب گذشته توزیع سوخت را به صورت غیرسهمیه ای در این جایگاه داشتیم امروز صبح با پشتیبانی های فنی انجام شده شرایط استفاده از کارت سوخت نیز فراهم شده است. 
احدیان مسئول جایگاه عرضه سوخت کاسپین زنجان نیز گفت: مشکل بسیاری از جایگاهها رفع و عرضه سوخت در آنها راه اندازی شده است ولی در این جایگاه به دلیل اینکه پمپ های نازل از برند سومو(somo) هستند رفع مشکل ایجاد شده در سامانه هوشمند زمانبر است که به زودی حل خواهد شد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان نیز در این رابطه گفت: تا ظهر امروز چهارشنبه، ۵۸ جایگاه از ۶۰ جایگاه عرضه بنزین در استان فعالیت عادی خود را از سر گرفتند.
حمید حبیبی تاکید کرد: هیچ مشکل و تغییری در میزان سهمیه های ذخیره شده در کارت سوخت هموطنان ایجاد نشده است.
وی افزود: از ۶۰ جایگاه سوختگیری ۲ جایگاه به دلیل نقص فنی و اختلاف مابین مالکان تعطیل است.
حبیبی اظهار کرد: استان زنجان ۱۰۰ جایگاه سوخت گیری دارد که از این تعداد ۶۰ جایگاه بنزین و گازوئیل و ۴۰ جایگاه نیز سی ان جی است.

آخرین خبر زنجان در اینستاگرام :
https://instagram.com/zanjan_today