نماد آخرین خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد: ۲۵ درصد دانش‌آموزان واکسن نزدند

منبع
فارس
بروزرسانی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد: ۲۵ درصد دانش‌آموزان واکسن نزدند

فارس/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هنوز ۲۵ درصد دانش‌آموزان بویراحمد و گچساران دُز اول واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند.

پرویز یزدان‌پناه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مدارس در کشور احتمالا اوایل آذر بازگشایی می‌شوند اما تاکنون ۲۵ درصد دانش‌آموزان گچساران و بویراحمد حتی دُز اول واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند.
وی بیان کرد: ۷۵ درصد دانش‌آموزان دُز دوم واکسن کرونا را دریافت نکردند، با این شرایط فکر نکنم مدارس در زمان مقرر اول آذر باز شوند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به نحوه برگزاری جلسات از جمله شورای آموزش و پرورش انتقاد کرد و در تذکری یادآور شد: جلسات در این شرایط کرونایی با حداکثر جمعیت و عدم رعایت پروتکل‌ها برگزار نشود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در پاسخ گفت: دانشگاه علوم پزشکی به عنوان متولی مقابله با بیماری کرونا در همان آغاز جلسه باید تذکر لازم برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را می‌داد.
سید علی احمدزاده ادامه داد: مجبور به برگزاری جلسات هستیم چون اگر جلسه برگزار نشود کارها به پیش نمی‌رود بنابراین توصیه می‌کنیم تمام جلسات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شود.

آخرین خبر کهگیلویه و بویراحمد در اینستاگرام :
https://instagram.com/yasuj_today