نماد آخرین خبر

کشف ۸۰ تن شکر احتکاری در سلماس

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
کشف ۸۰ تن شکر احتکاری در سلماس

صدا و سیما/ مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از کشف ۸۰ تن شکر احتکاری در شهرستان سلماس خبر داد.

اقوامی، مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون ۱۱۵۰۰ فقره پرونده در حوزه های کالا و خدمات، بهداشت دارو و دامپزشکی،  و قاچاق کالا و ارز وارد شعب تعزیرات حکومتی سطح استان شده که از این میزان ۹۹ درصد پرونده ها رسیدگی و مختومه شده اند و سه هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال جریمه نقدی برای پرونده ها حکم صادر شده است.
وی افزود: در شهرستان سلماس نیز ۸۰ تن شکر احتکاری در راستای مبارزه با تخلفات اقتصادی کشف و ضبط شده که پس از طی مراحل قانونی و صدور حکم، توسط اداره صمت شهرستان در سطح واحدهای صنفی سلماس توزیع خواهد شد.
اقوامی خاطرنشان کرد: همچنین تعداد ۱۱۰ کارتن روغن تاریخ مصرف گذشته نیز در این شهرستان کشف شده که توسط عوامل مربوطه مردم سازی خواهد شد.
پورعطا، رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان سلماس نیز با تشریح اقدامات هفت ماهی تعزیرات حکومتی در سطح شهرستان اظهار کرد: طی هفت ماهه سال ۱۴۰۰ نزدیک به ۵۸۰ فقره پرونده در بخش های کالا و خدمات بهداشت دارو و درمان و قاچاق کالا و ارز به شعبه سلماس واصل شده که ۱۰۰ درصد این پرونده ها مورد رسیدگی قرار گرفته و ۱۶۴ میلیارد ریال جریمه نقدی برای آنها صادر شده است.

آخرین خبر آذربایجان غربی در اینستاگرام :
https://instagram.com/wazerbaijan_today