برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

امروز؛ نشست مشترک رئیسی با نمایندگان استان‌های شمالی کشور

منبع
آنا
بروزرسانی
امروز؛ نشست مشترک رئیسی با نمایندگان استان‌های شمالی کشور

آنا/ رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان از نشست مشترک رئیس‌جمهور با نمایندگان استان‌های شمالی کشور خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد صفری رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان از دیدار نمایندگان سه استان شمالی کشور با حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس‌جمهور خبر داد و اظهار کرد: قرار است این نشست امروز در دفتر رئیس‌جمهور برگزار شود.
وی افزود: استان‌های گیلا، گلستان و مازندران دارای مشکلات و مسائل متعددی هستند که برای رفع آن‌ها نیازمند کمک‌ها و مساعدت‌های جدی رئیس‌جمهور و مجموعه دولت هستیم، بنابراین قرار است در این نشست مسائل و دغدغه‌ها مطرح شود.
رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با تأکید بر اینکه برخی مسائل و مشکلات استان‌های شمالی کشور با کمک و همفکری نمایندگان مجلس و کارشناسان شناسایی شده است، اظهار کرد: راهکارهایی برای برون‌رفت از این مسائل و مشکلات در این سه استان تهیه و تدوین شده که در جلسه امروز به رئیس‌جمهور تقدیم خواهد شد تا برای حل مشکلات طبق آن دستوراتی را صادر کند.
حجت‌الاسلام صفری در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در این جلسه شاهد مساعدت‌های رئیس‌جمهور در حوزه تأمین مالی جهت حل مشکلات استان باشیم. برگزاری چنین جلساتی با رئیس‌جمهور و نمایندگان مجلس، هم موجب برقراری ارتباط نزدیک‌تر شده و هم باعث می‌شود تا نمایندگان دغدغه‌ها و مشکلات را در فضایی راحت‌تر، در جهت حل مسائل مردم مطرح کنند.