برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

۵ شهرستان مرکزی در وضعیت کم‌خطر کرونا قرار گرفتند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
۵ شهرستان مرکزی در وضعیت کم‌خطر کرونا قرار گرفتند

ایرنا/ سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بر اساس آخرین اعلام رنگ‌بندی کرونا از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پنج شهرستان استان مرکزی با رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم در شرایط کم‌خطر(آبی) قرار گرفته است.

یاسر قربانی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار کرد: زرندیه، ساوه، خنداب، کمیجان و شازند در نقشه جدید رنگ‌بندی  کرونا وضعیت آبی دارند.
وی اظهار کرد: اراک، فراهان، خمین، دلیجان، تفرش، آشتیان و محلات از توابع استان مرکزی نیز در آخرین گزارش اعلام شده وزارت بهداشت و درمان در فهرست مناطق زرد کرونا در کشور طبقه‌بندی شده‌اند و هیچ شهرستانی در استان مرکزی نارنجی و قرمز  نیست.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: این رنگ‌بندی در حالت شکننده قرار دارد و با کمترین کم توجهی و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی ممکن است به سرعت تغییر کند به ویژه که مواردی از شیوع آنفلوآنزا نیز در استان مشاهده شده و همه باید فاصله‌گذاری اجتماعی و موازین بهداشت فردی و جمعی را رعایت کنند.
قربانی افزود: افرادی که تاکنون نسبت به تزریق واکسن مردد بودند با توجه به مشاهده سویه جدید این بیماری باید هر چه زودتر برای دریافت واکسن کووید ۱۹ به مراکز تزریق مراجعه کنند.
 
  
  

آخرین خبر استان مرکزی در اینستاگرام :
https://instagram.com/markazi_today