logo

آمار روزانه مبتلایان کرونا در کرمانشاه به ۳۷ نفر کاهش یافت

منبع
ايرنا
بروزرسانی
آمار روزانه مبتلایان کرونا در کرمانشاه به ۳۷ نفر کاهش یافت

ایرنا/ رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه گفت: در شبانه‌روز گذشته ۳۷ نفر شامل ۱۵ بیمار مثبت بستری و ۲۲ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز قبل ۲۱ نفر کمتر است.

«مهدی محمدی» رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه روز یکشنبه افزود: هم‌اکنون ۲۳۰ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی این استان بستری هستند که نسبت به روز قبل ۲۲ نفر بیشتر است که از این تعداد، ۶۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند و حال ۶ نفر آنها وخیم است.
رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه با اشاره به فوت ۲ نفر دیگر در شبانه روز گذشته بر اثر ابتلای قطعی به کرونا اظهار کرد: مجموع جان‌باختگان استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۲ هزار و ۸۸۹ نفر رسیده است.
وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۷ نفر در مراکز درمانی استان با علایم کرونا بستری و ۶۰ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.
محمدی ادامه داد: ۳۷ بیمار هم در شبانه روز گذشته در مراکز درمانی استان برای تزریق رمدسیویر بستری موقت شدند که در مقایسه با روز قبل تعداد آنها پنج نفر کمتر است.

آخرین خبر کرمانشاه در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today