logo

بازدید سرزده استاندار از شهرداری شهرکرد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
بازدید سرزده استاندار از شهرداری شهرکرد

ایسنا/ استاندار چهارمحال و بختیاری امروز به‌صورت سرزده از شهرداری شهرکرد بازدید کرد، این بازدیدها در راستای احصای مشکلات و بررسی روند خدمات‌رسانی به مراجعه‌کنندگان در دستگاه‌های اداری، سازمان‌ها و ... به‌صورت میدانی انجام می‌شود و با توجه به آمار بالای مراجعات به این نهاد، شهرداری مرکز استان در اولویت بازدیدهای سرزده استاندار قرار گرفت تا از نزدیک در جریان روند ارائه خدمت و انجام امورات در این نهاد قرار بگیرد.

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری در بازدید سرزده از شهرداری شهرکرد با اشاره به اینکه هدف از بازدیدهای سرزده قرار گرفتن در جریان امورات و احصای مشکلات به‌صورت میدانی است، اظهار کرد: نمی‌خواهیم در این بازدیدها عملکرد مدیران قبلی را زیر سوأل ببریم، بلکه قرار است در این بازدیدها با همفکری و هم‌افزایی برای حل معضلات و مشکلات برنامه‌ریزی کنیم.
وی با تاکید بر اینکه باید ارائه خدمت به مردم از حالت سنتی خارج شود، عنوان کرد: باید مسائل و مشکلات در حوزه مدیریت شهری به‌صورت علمی حل و فصل شود، قطعا موضوعاتی مانند زیباسازی شهر، توجه به مبلمان شهری، بازسازی بافت‌های فرسوده، ایجاد فضای سبز و مراکز تفریحی تاثیر بسیار بالایی در افزایش روحیه شهروندان خواهد داشت.
استاندار چهارمحال و بختیاری با انتقاد از نبود فضاسازی مناسب در ورودی و خروجی شهر شهرکرد، افزود: باید این مسئله مورد توجه جدی شهردار جدید مرکز استان قرار بگیرد، قطعا شهر شهرکرد در بحث مدیریت شهری باید الگوی سایر شهرستان‌ها و شهرداران باشد.
حیدری با بیان اینکه هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی برای پیشبرد اهداف بسیار ضروری است، گفت: اگر برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت برای انجام کارها نداشته باشیم، پس از گذشت مدتی به روزمرگی دچار خواهیم شد، می‌توان در بحث حمل و نقل شهری، توسعه فضای سبز، مبلمان شهری، بازسازی بافت فرسوده و .... از نظرات صاحب‌نظران و کارشناسان امر نیز در استان و سایر استان‌ها بهره‌مند شد.
وی با اشاره به وجود ظرفیت‌های بکر و طبیعی در شهر شهرکرد از جمله ارتفاعات برای توسعه فضای سبز و گردشگری، توضیح داد: می‌توان در این مناطق با ایجاد پارک، شهرک سلامت و مراکز تفریحی فضایی را برای استفاده عموم مردم ایجاد کرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه مردم باید مزه مدیریت جهادی و انقلابی را به‌سرعت بچشند، خاطرنشان کرد: مدیران نباید اجازه دهند فاصله بین مردم و بدنه دستگاه‌های اجرایی زیاد شود، مدیران شهرداری باید در بین مردم حضور پیدا کنند و با روی گشاده پاسخگوی مطالبات مردمی باشند، همچنین شهردار به‌صورت میدانی در سازمان‌های زیرمجموعه خود حضور پیدا کرده و مشکلات را احصا کند، با پشت میزنشینی نمی‌توان از مشکلات اطلاع دقیقی پیدا کرد.
حیدری تاکید کرد: پاک‌دستی و فسادستیزی باید در اولویت کاری مدیران، معاونان شهرداری و اعضای شورای شهر شهرکرد قرار بگیرد، باید منافع عمومی بر منافع شخصی ارجحیت داشته باشد.
وی با بیان اینکه ساماندهی بافت فرسوده شهرکرد باید در اولویت شهرداری قرار بگیرد، یادآور شد: این مسئله مستلزم همراهی و همکاری شهروندان نیز است، بنابراین باید اعتماد مردم جلب شود، می‌توان با ایجاد مجتمع‌های مسکونی در این مناطق بحث بازسازی منازل فرسوده را دنبال کرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: می‌توان در ایجاد زیرساخت‌های شهری، مراکز تفریحی و توریستی و ... از ظرفیت نهادها و بنیادهایی مانند قرارگاه خاتم، بنیاد مستضعفان، بخش خصوصی و ... نیز استفاده کرد.

آخرین خبر چهارمحال و بختیاری در اینستاگرام :
https://instagram.com/Shahrekordtoday