برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

شهرستان چهاربرج پلیس راهور ندارد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
شهرستان چهاربرج پلیس راهور ندارد

باشگاه خبرنگاران/ سرپرست فرمانداری چهاربرج گفت: شهرستان تازه‌تاسیس چهاربرج هنوز پلیس راهور ندارد و شهروندان از نبود پلیس راهنمایی و رانندگی و رسیدگی به تخلفات برخی از رانندگان متخلف، ناراضی هستند.

فخرالدین صمدی، سرپرست فرمانداری چهاربرج اظهار کرد شهرستان تازه تاسیس چهاربرج در حالی با افزایش جمعیت و خودرو روبروست که هنوز پلیس راهور ندارد و شهروندان از نبود افسر پلیس راهنمایی و رانندگی و رسیدگی به تخلفات برخی از رانندگان متخلف، ناراضی هستند.
وی گفت: با توجه به اینکه چهاربرج شهرستان تازه تاسیس است، متاسفانه، اما از نبود برخی امکانات و خدمات، رنج می‌برد و شهروندان را به خاطر این نواقص گله‌مند کرده است.
صمدی افزود: نبود علائم راهنمایی و رانندگی کافی، عدم استقرار افسران پلیس راهور در سطح شهر موجب شده تا قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در شهر چهاربرج نادیده گرفته شود و بی توجهی به قانون تا حد زیادی رواج پیدا کرده و هر کس به دلخواه خود براند به عبارتی تخلف در رانندگی برای برخی به یک عادت تبدیل شده است.
سرپرست فرمانداری چهاربرج ادامه داد: طی کردن مسیر خیابان‌ها به صورت خلاف جهت، پارک متعدد خودرو‌ها در اطراف میادین و چهارراه ها، پارک غیر اصولی در کنار معابر، خیابان‌ها و ایجاد ترافیک به واسطه ایست و پارک خودرو‌ها جهت خرید و موارد متعدد دیگر از جمله مواردی است که به عدم رعایت قانون از سوی رانندگان متخلف و بروز حوادثی تلخ انجامیده است.
صمدی در ادامه گفت: استقرار پلیس راه در چهاربرج به عنوان یکی از مطالبات و خواسته‌های اصلی مردم شهرستان چهاربرج به شمار می‌آید که استقرار آن در ارتقای سطح ایمنی تردد و کاهش تصادفات جاده‌ای نقش مهمی دارد که متاسفانه این خواسته مردم هنوز محقق نشده است.
سرپرست فرمانداری چهاربرج افزود: متاسفانه در زمان وقوع تصادف در شهرستان چهاربرج، مدت زمان حضور پلیس راه از میاندوآب به چهاربرج در حدود یک ساعت طول می‌کشد و در برخی مواقع هم باید بیشتر از این مدت منتظر پلیس راه بود.

آخرین خبر آذربایجان غربی در اینستاگرام :
https://instagram.com/wazerbaijan_today