برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

8 هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید امسال در قم پرداخت شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
8 هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید امسال در قم پرداخت شد

ایرنا/ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان آذرماه به‌منظور حمایت از فعالان اقتصادی و فراهم کردن بسترهای مورد نیاز برای افزایش سطح تولید و اشتغال استان دربخش‌های تولیدی، حدود هشت‌هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در قم پرداخت شد.

محمود سیجانی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم بیان کرد:‌ طی ۹ ماه یاد شده بهره‌برداران ۱۲۳ واحد صنعتی فعال درقم برای دریافت تسهیلات به مبلغ ۱۱هزار و ۸۷۰ میلیارد ریال به بانک‌های عامل استان معرفی شدند که از این میان به بهره‌برداران ۹۸ واحد صنعتی حدود هشت‌ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.
وی افزود: همچنین استاندار و سایر اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قم از ابتدای سال‌جاری تا پایان آذرماه از ۷۲ واحد تولیدی مستقر در نواحی و شهرک‌های صنعتی استان بازدید به عمل آورند و تصمیم‌های لازم برای حمایت از این واحدها در راستای توسعه سطح تولید محصولات و رفع مشکل‌های پیش‌رو گرفته شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با اشاره به اهتمام مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قم برای حمایت از تولیدکنندگان، ادامه داد: همچنین در جریان این بازدیدهای میدانی با حضور مسئولان ارشد استان، ۲۶ واحد صنعتی با ایجاد اشتغال برای یک هزار و ۴۵۲ نفر و سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار و ۹۳۵ میلیارد ریال در سطح نواحی و شهرک‌های صنعتی قم به بهره‌برداری رسید.
سیجانی گفت: در جریان برگزاری جلسه‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قم در طی این ۹ ماه، درخواست‌های مجریان و بهره‌برداران ۲۵۰ طرح و واحد صنعتی و همچنین مسائل و مشکل‌های نواحی و شهرک‌های صنعتی استان مورد بررسی قرارگرفته و تصمیم لازم برای رفع آن‌ها ارائه شده‌است.
وی با اشاره به این که هدف ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری در بخش‌های تولیدی است، افزود: فرصت‌ ایجاد شده برای سرمایه‌گذاری و فعالیت در بخش‌های تولیدی قم به خصوص در حوزه صنعت،‌ موجب استقبال علاقه‌مندان برای حضور در این بخش شده‌ است که این موضوع رشد و شکوفایی هرچه بیشتر اقتصاد استان را به دنبال دارد.

آخرین خبر قم در اینستاگرام :
https://instagram.com/qomtoday