برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

راه ۳۰ روستای هشترود همچنان بسته است

منبع
ايرنا
بروزرسانی
راه ۳۰ روستای هشترود همچنان بسته است

ایرنا/ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هشترود گفت: تلاش راهداران برای بازگشایی مسیرهای روستایی پس از بارش برف و کولاک 2 روز اخیر ادامه دارد؛ اما همچنان راه ارتباطی ۳۰ روستا بسته است.

«علی ابوالحسنی»، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هشترود اظهار کرد: شدت کولاک و حجم برف در برخی از مسیرهای کوهستانی شهرستان از جمله محورهای آتش‌بیگ، سهندآباد و درین‌سو در حدی است که بازگشایی با دشواری انجام می‌شود و در چنین شرایطی از اهالی انتظار می‌رود تا در صورت امکان از تردد غیرضروری خودداری کنند. 

وی تصریح کرد: تلاش راهداران برای بازگشایی مسیرهای روستایی پس از بارش برف و کولاک 2 روز اخیر ادامه دارد؛ اما همچنان راه ارتباطی ۳۰ روستا بسته است.
وی با بیان اینکه در سایه تلاش عوامل راهداری تمام راه‌های اصلی شهرستان باز است اضافه کرد: از تردد خودروهای بدون زنجیرچرخ به ویژه در محور هشترود به مراغه، قره‌چمن و میانه خودداری می شود و علاوه بر آن رانندگان باید لباس گرم نیز همراه داشته باشند. 
وی افزود: ۶ گروه راهداری با ۱۶ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در حال بازگشایی راه‌های بسته شهرستان هستند و در صورتی که شرایط جوی همراهی کند، تعداد قابل توجهی از راه‌های روستایی بازگشایی می‌شود.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هشترود به مردم و مسافران توصیه کرد قبل از انجام سفر از طریق تلفن گویای ۱۴۱ که ۲۴ ساعته پاسخگو است، در خصوص وضعیت راه‌ها و شرایط آب و هوایی اطلاعات کسب کنند.

آخرین خبر آذربایجان شرقی در اینستاگرام :
instagram.com/EAzerbaijan_Today