برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جلوگیری از نزاع بزرگ بین ۲ طایفه در دزفول

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
جلوگیری از نزاع بزرگ بین ۲ طایفه در دزفول

باشگاه خبرنگاران/ رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: شورای حل اختلاف و ستاد صبر دزفول توانستند اختلاف بین زوجی در این شهرستان را منتهی به مصالحه و از نزاع بزرگبین ۲ طایفه جلوگیری کنند.

علیرضا باوی، رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان در تشریح این خبر اظهار کرد: ۱۰ سال اختلافات بین زوجی در دزفول رخ می‌دهد و این اختلاف منجر به تنش خانوادگی و طایفه‌ای در این چند سال می‌گردد و ادامه اختلاف این زوج باعث تشکیل ۴ پرونده در دادگاه و دادسرای این شهرستان می‌شود.
به گفته رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان مدتی پیش اختلاف این زوج به اوج خود می‌رسد و منجر به دخالت و تنش خانواده‌ها و طایفه همدیگر شد که در راستای رفع خصومت و ایجاد صلح و سازش بین این زوج پرونده آنان به منظور ایجاد آشتی و مصالحه به شورای حل اختلاف دزفول ارجاع گردید.
او ادامه داد: اعضای شعبه ۱۶ شورای حل اختلاف این شهرستان با استفاده از ظرفیت اعضای ستاد صبر خارج از وقت اداری و تا پاسی از شب با برگزاری جلسه‌ای بین این زوج و بزرگان طرفین، پس از ساعت‌ها گفتگو بلاخره تلاش و کوشش آنان به ثمر نشست و به توافقاتی جهت حل و فصل موضوع رسیدن و از شکایت علیه همدیگر که منجر به تشکیل ۴ پرونده شده بود صرف نظر نمودند و با رضایت ثبتی مصالحه کردند و این پرونده منتهی به صلح و سازش شد.
رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: اگر موضوع اختلاف بین این زوج حل و فصل نمی‌شد، حتما درگیری و نزاعی بین طایفه و خانواده‌های این زوج اتفاق می‌افتد، که خوشبختانه با وساطت و ورود به موقع اعضای شورای حل اختلاف و ستاد صبر دزفول، از نزاع و درگیری بین طایفه و خانواده آنان جلوگیری بعمل آمد.


آخرین خبر خوزستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan_today