برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

دولت سیزدهم تکلیف بهره‌برداری از معدن آلبلاغ را مشخص کند

منبع
تسنيم
بروزرسانی
دولت سیزدهم تکلیف بهره‌برداری از معدن آلبلاغ را مشخص کند

تسنیم/ نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست شهرستان این است که معدن آلبلاغ باید دو بخش شود. یک بخش در دست تعاونی توسعه عمران با بهره برداری مردم و بخش دیگر هم در اختیار قرارگاه خاتم قرار بگیرد.

امان الله حسین‌پور، نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از دولت انتظار داشتیم نماینده عالی خود در استان خراسان شمالی را سریع‌تر انتخاب کند اما علی رغم تاخیر در انتخاب٬ اکنون شاهد اتفاق خوب هستیم.
وی با اشاره به انتخاب یک فرد بومی برای استانداری خراسان شمالی٬ افزود: این یک اتفاق مبارک است و انتخاب یکی از فرزندان بومی استان با سابقه خدمت در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه عمرانی است.
نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مدت زمان کوتاه خدمت استاندار خراسان شمالی نشانه هایی از ترسیم آینده‌ای روشن و درخشان برای استان قابل مشاهده است. فضای همدلی برای کار در استان مهیاست.
حسین پور گفت: نقشه راه توسعه شهرستان اسفراین باید با کمک نخبگان شهرستان طراحی شود، ظرفیت‌های بسیاری در شهرستان وجود دارد که باید از این داشته‌ها با هدف ایجاد اشتغال و بهبود معیشت مردم به خوبی بهره مند شد.
وی با اشاره به ظرفیت‌های معدن آلبلاغ برای توسعه شهرستان اسفراین، تصریح کرد: یکی از ظرفیت‌های مهم شهرستان اسفراین معدن آلبلاغ است، سیاست شهرستان این است که این معدن باید دو بخش شود. یک بخش در دست تعاونی توسعه عمران با بهره برداری مردم و بخش دیگر هم در اختیار قرارگاه خاتم برای پشتیبانی از پروژه های بزرگ عمرانی مانند راه آهن، محور ارتباطی بجنورد- اسفراین و انتقال آب پایدار به اسفراین قرار بگیرد.


آخرین خبر خراسان شمالی در اینستاگرام :
https://instagram.com/bojnord_today