برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

توزیع ۳ میلیون لیتر سوخت بین کشاورزان میاندورودی

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
توزیع ۳ میلیون لیتر سوخت بین کشاورزان میاندورودی

صدا و سیما/ مدیر جهاد کشاورزی میاندورود از توزیع سه میلیون و ۶۹ هزار لیتر سوخت سهمیه‌ای حمایتی بین کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.

سید اسماعیل علوی مدیر جهاد کشاورزی میاندورود اظهار کرد: ۱۰ ماهه امسال سه میلیون و ۶۹ هزار لیتر سوخت سهمیه‌ای یارانه‌دار با نرخ دولتی بین کشاورزان و بهره‌برداران شهرستان میاندورود توزیع شد.
او با بیان اینکه از این مقدار سوخت، سه میلیون و ۴ هزار و ۱۰۰ لیتر نفتگاز و ۶۴ هزار و ۹۰۰ لیتر نفت سفید بود، افزود: این مقدار سوخت برای انجام عملیات زراعی کاشت، داشت و برداشت محصولات زراعی و باغی، مرغداری ها، دامداری ها، صنایع تبدیلی و تکمیلی و سایر بخش‌های کشاورزی بین بهره برداران توزیع شد.
علوی خاطرنشان کرد: بر اساس قانون، متقاضیان مطابق با جداول توزیع سوخت و با توجه به شرایط و متناسب با ماه‌های سال با ثبت‌نام در سامانه تجارت آسان و تائید مدیریت جهاد کشاورزی برای دریافت سوخت به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی معرفی می‌شوند.
مدیر جهاد کشاورزی میاندورود با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان بخش کشاورزی در فصل زراعی نباید پس از صدورحواله سوخت زمان طولانی را برای دریافت آن از شرکت‌های توزیع صرف کنند، گفت: به کشاورزان توصیه می‌شود برای دریافت سوخت نفتگاز به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه کنند تا پس از بررسی و ارجاع به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اقدامات لازم هرچه سریعتر انجام شود.

آخرین خبر مازندران در اینستاگرام :
https://instagram.com/mazandaran_today