نماد آخرین خبر

معرفی مدیرکل جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی

منبع
ايلنا
بروزرسانی
معرفی مدیرکل جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی

ایلنا/ علی دهقان به‌عنوان مدیرکل جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی معرفی و از خدمات ابوالفضل عبادی تجلیل شد. 

آیین تودیع و معارفه مدیر‌کل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی با حضور سید‌محمدرضا حسینی، معاون توسعه نیروی انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.
در این جلسه معاون توسعه نیروی انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان‌ها مانند یک وزارتخانه کوچک هستند و ماموریت‌های این ادارات برای خدمت رسانی به مردم زیاد است.
وی با اشاره به اینکه برای اولین بار بعد از ادغام ۵ سازمان در وزارتخانه تعاون کار و رفاه اجتماعی روسا از داخل سازمان‌ها انتخاب‌ شده‌اند افزود: اکنون کارمندان متخصص مدیرکل می‌شوند که از جنس مردم با دغدغه‌های مردم بودند.
در ادامه این مراسم، حبیب الله جلیلی، مدیر کل امور استان های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، با بیان اینکه رانت، فساد و نابرابری بر مردم مستولی شده است گفت: تمامی مدیران دستگاه های حوزه کار در این دولت رصد می‌شوند.
وی افزود: مدیران وظیفه دارند در مقابل مردم پاسخگو باشند و مردم به مدیرانی که که متعصب به اصول و آرمان‌های انقلاب و شهدا متعصب هستند اعتقاد دارند.
جلیلی خاطر نشان کرد: مدیران کار آمد همواره حوزه کاری خود را کاوش کرده و با رانت و فساد و تبعیض در حوزه کاری خود برخورد می‌کنند.
وی در خاتمه با بیان اینکه در حال حاضر برای مدیران در هر حوزه کاری پاکدستی کافی نیست گفت: مدیران دولت سیزدهم باید فساد ستیز باشند.
در آیین تودیع و معارفه مدیر‌کل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی «علی دهقانی» به‌عنوان مدیر کل جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان معرفی و از خدمات ابوالفضل عبادی تجلیل شد.

آخرین خبر آذربایجان غربی در اینستاگرام :
https://instagram.com/wazerbaijan_today