برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کسب مدال نقره و برنز مسابقات بزرگسالان کشور توسط دوندگان آذربایجان‌غربی

منبع
ايرنا
بروزرسانی
کسب مدال نقره و برنز مسابقات بزرگسالان کشور توسط دوندگان آذربایجان‌غربی

ایرنا/ سرپرست هیات دوومیدانی آذربایجان‌غربی گفت: تیم استان با کسب یک مدال نقره و یک مدال برنز پرتابگران چکش به کار خود در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور پایان داد.

کاوه موسوی، سرپرست هیات دوومیدانی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: تیم استان با کسب یک مدال نقره و یک مدال برنز پرتابگران چکش به کار خود در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور پایان داد.

وی افزود: در این رقابت‌ها، «علی مرادی» با پرتاب ۶۴.۰۹ متر موفق به کسب مقام دوم و مدال نقره شد و «سهند نوری» دیگر پرتابگر استان با پرتاب ۶۳.۳۸ متر عنوان سوم و مدال برنز را از آن خود کرد.
وی اضافه کرد: تیم آذربایجان غربی در این رقابت‌ها با 5 ورزشکار حضور یافته بود که «امید علیزاده» در پرش طول با پرش ۶.۵ متر عنوان دوازدهم، «مهدی احمدی اصل» در ۲۰۰ متر با زمان ۲۲ ثانیه و ۴ صدم ثانیه و در ۴۰۰ متر با زمان ۵۰ ثانیه و ۱۵ صدم ثانیه عنوان‌های هشتم را کسب کرد و «متین ناجی» در ۱۰۰ متر با زمان ۱۱ ثانیه و ۱۴ صدم ثانیه با کسب عنوان سوم دسته پنجم از راهیابی به مرحله نهایی بازماند.
سرپرست هیات دوومیدانی آذربایجان‌غربی ادامه داد: مسابقات دختران نیز روزهای ۱۱ و ۱۲ خردادماه برگزار خواهدشد که برای حضور در این رقابت‌ها روز یک خردادماه مسابقات انتخابی استان برگزار خواهد شد.
موسوی گفت: هفته گذشته و در مسابقات نوجوانان کشور در بخش پسران دوندگان استان یک مدال برنز و یک مقام چهارمی و در بخش دختران تیم استان آذربایجان‌غربی با کسب یک مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز عنوان پنجم کشور را کسب کرده بودند.
مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی جهت حضور در بازی های آسیایی با شرکت ۲۵۰ ورزشکار و حضور دوومیدانی کاران مطرح کشور از جمله، احسان حدادی، مهدی پیرجهان و حسن تفتیان، ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی تختی و در بخش پرتاب ها نیز در مجموعه ورزشی شهید سبزی پرور خرم‌آباد واقع در گلدشت شرقی درحال برگزاری است.

آخرین خبر آذربایجان غربی در اینستاگرام :
https://instagram.com/wazerbaijan_today