نماد آخرین خبر

بازگشایی بزرگراه شهید محمدی‌پور رفسنجان پس از ۲۵ سال

منبع
ايسنا
بروزرسانی
بازگشایی بزرگراه شهید محمدی‌پور رفسنجان پس از ۲۵ سال

ایسنا/ عملیات بازگشایی بزرگراه شهید محمدی‌پور(قدس) پس از ۲۵ سال به‌همت شهرداری رفسنجان و با تلاش و پیگیری شورای ششم اجرایی شد.

مهندس مجید کهنوجی، شهردار رفسنجان، با اشاره به عملیات بازگشایی بزرگراه شهید محمدی‌پور(قدس) پس از ۲۵ سال، ضمن قدردانی از همراهی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در آزادسازی این بزرگراه، اظهار کرد: این اقدام جزو مطالبات به‌حق شهروندان طی سال‌های متمادی بوده که از زمان حضور شورای ششم و در ادامه پیگیری های معاونت شهرسازی و امور زیربنایی و اداره املاک و پس از انجام تملک در این محور به پایان رسید.
وی با بیان اینکه عملیات اجرایی احداث بزرگراه در این محدوده از سال ۱۳۷۷ آغاز شد اما به دلیل موانعی که وجود داشت، پیش نرفت، گفت: وجود املاک مسیری معارض در این محور ادامه عملیات را به تعویق انداخته بود که خوشبختانه با پیگیری‌های فراوان همکارانم در شهرداری و با هماهنگی نهادهای انتظامی و امنیتی عملیاتی شد.
وی با اشاره به اینکه با اتمام عملیات خاکبرداری در این محدوده، عملیات جدول‌گذاری و آسفالت بزرگراه آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: اجرای این عملیات تاثیر به‌سزایی در کاهش بار ترافیکی شهر خواهد داشت.

آخرین خبر کرمان در اینستاگرام :
Instagram.com/kerman_akhbar