برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

افزایش ۲۵ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
افزایش ۲۵ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه

باشگاه خبرنگاران/ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از افزایش ۲۵ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه خبر داد.

فریبرز کرمی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه عنوان کرد: حجم تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی استان نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد افزایش یافته است.
وی افزود: طی چهار ماهه سال جاری حجم تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی استان افزایش ۲۵ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه ۶۱ میلیون و ۲۲۴ هزار تردد وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه انجام شده که نسبت به سال گذشته با تردد ۴۸ میلیون و ۸۱۶ هزار خودرو افزایش ۲۵ درصدی را داشتیم.
کرمی بیان کرد: ۵۲ میلیون و ۵۹۸ هزار خودرو سبک طی چهار ماهه سال جاری در محور‌های مواصلاتی استان تردد کرده‌اند که نسبت به سال گذشته با تردد ۴۱ میلیون و ۴۹۰ هزار تردد افزایش ۲۶ درصدی را شاهد هستیم.
وی ادامه داد: هشت میلیون ۶۲۵ هزار خودرو سنگین در جاده‌های استان کرمانشاه تردد کرده‌اند که نسبت به سال قبل افزایش ۱۷ درصدی را داشته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: حجم تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه با شروع سفر‌های تابستانی افزایش یافته و به همین خاطر رانندگان باید با سرعت مطمئنه و مناسب حرکت کنند، زیرا بزرگترین حوادث رانندگی همیشه در اثر کوچک‌ترین بی احتیاطی‌ها اتفاق می‌افتد.
کرمی اضافه کرد: بیشترین تردد در محور کرمانشاه به بیستون با سه میلیون و ۲۵۲ هزار تردد توسط دوربین‌های هوشمند ثبت شده و کمترین تردد در محور سومار به گیلانغرب با تردد ۹۱ هزار خودرو است .

آخرین خبر کرمانشاه در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today