برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جریمه پنج میلیارد‌ریالی برای دو واحد گران‌فروش و محتکر در شیراز

منبع
ايرنا
بروزرسانی
جریمه پنج میلیارد‌ریالی برای دو واحد گران‌فروش و محتکر در شیراز

ایرنا/ مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: یک واحد صنفی لاستیک فروش در شیراز به علت گران فروشی به ۵ میلیارد ریال و یک محتکر برنج در شیراز به ۱۰ میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

غلامرضا سالاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار کرد: پرونده گرانفروشی یک واحد صنفی لاستیک فروشی در شیراز منجر به صدور حکم محکومیت شد.
وی افزود: طی بازرسی گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان، تخلف گرانفروشی این فروشگاه محرز و پرونده تعزیراتی برای متصدی آن تشکیل شد.
سالاری با اشاره به احضار فرد متخلف به تعزیرات حکومتی اظهار داشت: با توجه به محرز بودن تخلف ، حکم به جریمه ۵ میلیارد ریالی این واحد صنفی صادر شد.مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس در ادامه از کشف یک انبار برنج احتکاری در شهر شیراز خبر داد.سالاری اظهار داشت: از این انبار بیش از ۸۰ تن انواع برنج خارجی کشف شد که با توجه به ثبت نشدن انبار مذکور در سامانه وزارت‌صمت، انبار مذکور پلمپ و پرونده ای در این رابطه تشکیل شد.
مدیر کل تعزیرات فارس با اشاره به شناسایی و بازداشت مالک انبار افزود: در تحقیقات به عمل آمده، تخلف این فرد در احتکار به قصد گرانفروشی محرز و نهایتا وی با حکم تعزیرات حکومتی استان به پرداخت جریمه نقدی به میزان ۱۰ میلیارد ریال در حق دولت و عرضه برنج های مکشوفه در بازار محکوم شد.

آخرین خبر فارس در اینستاگرام :
https://instagram.com/fars.online