برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جدال ۱۰۵ بیمار بدحال کرونایی با مرگ در مازندران

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
جدال ۱۰۵ بیمار بدحال کرونایی با مرگ در مازندران

صدا و سیما/ شبانه روز گذشته، ۴ هم استانی دیگر بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی مازندران و بابل جان باختند.

۱۲۲ بیمار تازه مبتلا به کرونا شبانه روز گذشته، در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل شناسایی و بستری، و در همین مدت ۱۱۷ نفر با بهبودی نسبی برای ادامه بقیه مراحل درمانی خود (قرنطینه خانگی) بستری شدند.
هم اکنون ۳۹۵ بیمار کرونایی در مراکز تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری بوده که از این تعداد ۱۰۵ بیمار مبتلا در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان های تخصصی و تنفسی قرار دارند.
متاسفانه در شبانه روز گذشته، ۴ هم استانی دیگر بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی مازندران جان خود را از دست دادند.

دانشگاه علوم پزشکی مازندران: بستری ۱۱۲ بیمار تازه مبتلا به کرونا 
دکتر فرهاد غلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: شبانه روز گذشته ۱۱۲ بیمار جدید مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه شناسایی و بستری و در همین مدت ۱۰۱ بیمار مبتلا از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.
غلامی افزود: هم اکنون ۹۵ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های این دانشگاه بستری هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران مجموع بستری شدگان کرونایی در مراکز درمانی استان را ۳۳۷ بیمار اعلام و تصریح کرد: شبانه روز گذشته ۴ هم استانی بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی مازندران جان باختند.

دانشگاه علوم پزشکی بابل: بستری ۱۰ بیمار جدید کرونایی
دکتر سیدعلی مظفرپور، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل عنوان کرد: ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ بیمار تازه مبتلای کرونایی در چهار بیمارستان‌ زیر پوشش این دانشگاه شناسایی و بستری و در این مدت، ۱۶ بیمار از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.
مظفرپور با اشاره به بستری ۵۸ بیمار هم اکنون در مراکز درمانی بابل افزود: از این تعداد ۱۰ بیمار بدحال کرونایی در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان های تخصصی و تنفسی قرار دارند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل تصریح کرد: شبانه روز گذشته، هیچ مورد فوتیکرونایی در حوزه این دانشگاه گزارش نشده است.

آخرین خبر مازندران در اینستاگرام :
https://instagram.com/mazandaran_today