برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ضرب‌وشتم چهار نفر از آتش‌نشانان شهرداری رفسنجان در اغتشاشات اخیر

منبع
ايسنا
بروزرسانی
ضرب‌وشتم چهار نفر از آتش‌نشانان شهرداری رفسنجان در اغتشاشات اخیر

ایسنا/ شهردار رفسنجان گفت: در اغتشاشات اخیر ۴ نفر از آتش‌نشانان شهرداری رفسنجان مورد بی‌مهری قرار گرفته و در این قضیه مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

مهندس مجید کهنوجی، شهردار رفسنجان اظهار کرد: آتش‌نشانان به معنای واقعی قهرمانان بی‌ادعا هستند. در سیل اخیر شاهد بودیم که مأموران آتش‌نشانی شبانه‌روز همت کردند و آب‌هایی که در منازل بودند با پمپ‌ها جمع‌آوری و در شستشوی معابر با تمام وجود خدمت کردند.
وی در ادامه بیان کرد: در اغتشاشات اخیر ۴ نفر از آتش‌نشانان شهرداری رفسنجان مورد بی‌مهری قرار گرفته و در این قضیه مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

گزارش ۷۶۰ حادثه به آتش‌نشانی در شش ماه اول امسال
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری رفسنجان نیز در این مراسم با تبریک روز آتش‌نشانی و ایمنی به ارائه گزارشی از عملکرد شش ماهه نخست امسال این سازمان پرداخت و گفت: در شش ماهه نخست امسال ۷۶۳ مورد حادثه به سازمان آتش‌نشانی شهرداری رفسنجان گزارش شده که ۳۰۴ مورد آن آتش‌سوزی و ۴۵۹ مورد امداد و نجات بوده است.
علی رمضانی‌نژاد افزود: از ۳۰۴ مورد آتش‌سوزی، ۵۷ مورد آتش‌سوزی مسکونی، ۲۵ مورد تجاری، ۲ مورد صنعتی، ۱۰ مورد ترانس برق، ۳۸ مورد خودرو، ۷۱ مورد درخت و ۸۸ مورد زباله بوده است.
وی ادامه داد: در بحث امداد و نجات که ۴۵۹ مورد حادثه داشتیم، گیرافتادگی در آسانسور ۱۰ مورد، سقوط در چاه ۶ مورد، تصادفات ۲۵ مورد، حلقه انگشتری ۱۲ مورد، حیوانات موذی و وحشی مثل زنبور و مار ۳۶۱ مورد، نجات از ارتفاع ۲ مورد، غرق‌شدگی یک مورد، برق‌گرفتگی یک مورد و سایر موارد ۳۹ مورد بوده است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری رفسنجان تصریح کرد: در این حوادث متأسفانه یک خانم و ۹ نفر خانم جان خود را از دست دادند و ۲۷ نفر آقا و ۶ نفر خانم مجروح شدند.
رمضانی‌نژاد به بحث آموزش توسط این سازمان نیز اشاره و بیان کرد: در بحث آموزش، سازمان آتش‌نشانی در دو سال اخیر با جدیت وارد شده است و در شش ماه اول امسال حدود هزار نفر از اقشار مردم، ادارات و دانشگاهها را آموزش اطفاء حریق داده است. همچنین در بازدید ایمنی از ساختمانهای در حال احداث نیز ۴۷ مورد بازدید و پیشگیری از موارد ناایمن را در این ساختمان‌ها داشته‌ایم.

آخرین خبر کرمان در اینستاگرام :
Instagram.com/kerman__akhbar