برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

زلزله امروز خوی هیچ خسارتی به راه و ابنیه فنی وارد نکرد

منبع
فارس
بروزرسانی
زلزله امروز خوی هیچ خسارتی به راه و ابنیه فنی وارد نکرد

فارس/ مدیرکل راهداری آذربایجان غربی ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان زلزله اخیر شهرستان خوی گفت: خوشبختانه این زلزله هیچ خسارتی به راه و ابنیه فنی وارد نکرد.

پیمان آرامون، مدیر کل راهداری آذربایجان غربی اظهار کرد: بلافاصله بعد از خبر وقوع زمین لرزه در شهرستان خوی، اقدامات این اداره کل در قالب مدیریت بحران ازجمله فعال سازی گشت های راهداری به تعداد سه اکیپ از ساعات اولیه وقوع زلزله جهت بازدید از ابنیه فنی و وضعیت راه‌ها از نظر ریزش و تخریب انجام گرفت.
وی از اعزام دو دستگاه سواری و همکاری با بنیاد مسکن جهت بازدید از منازل مسکونی و تخمین خسارت در روستاها و نیز اعزام چهار دستگاه کامیون ده‌چرخ به هلال احمر جهت توزیع اقلام ضروری به مناطق آسیب دیده به عنوان سایر اقدامات انجام شده اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خوی بعد از وقوع زلزله در این شهرستان یاد کرد.
آرامون با اشاره به اینکه خوشبختانه این زلزله خسارتی به راه و ابنیه وارد نکرده، گفت: در این زلزله ساختمان اداری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خوی و ساختمان راهدارخانه مرکزی جنب پلیس راه خوی-سلماس و ساختمان راهدارخانه زرآباد در محور خوی-چالدران به‌صورت جزئی دچار آسیب شدند.
وی تاکید کرد: تمام راهداران استان و علی الخصوص شهرستان خوی بطور شبانه روزی در آمادگی کامل هستند و در صورت لزوم جهت خدمت به مردم با تمام توان وارد عمل می شوند.

آخرین خبر آذربایجان غربی در اینستاگرام :
https://instagram.com/wazerbaijan_today