برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بخشی از تعرفه خدمات پرستاری در خراسان شمالی پرداخت شد

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
بخشی از تعرفه خدمات پرستاری در خراسان شمالی پرداخت شد

صدا و سیما/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی گفت: با نگاه ویژه دولت به جامعه پرستاری، امسال بخشی از مطالبات پرستاران به صورت علی‌الحساب پرداخت شد.

سیدجواد پورنقی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی به اجرای تعرفه‌گذاری پرستاری اشاره و اظهار کرد: طرحی که سال‌ها مغفول مانده بود، با نگاه ویژه دولت به جامعه پرستاری، امسال اجرایی و بخشی از مطالبات پرستاران به صورت علی‌الحساب پرداخت شد.
وی افزود: با هدف کسب رضایتمندی پرستاران، پیگیری‌هایی از وزارتخانه انجام شده تا در بیمارستان‌های با ضریب اشغال پایین، خدمات سطح چهار و پنج نیز برای بهبود پرداخت‌ها محاسبه شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی با بیان اینکه میانگین کشوری نسبت پرستار به تخت ۱.۲ و این رقم در استان ۰.۹ است، بیان کرد: بخش بیشتری از جذب نیروی انسانی اعلام شده مربوط به حوزه سلامت است و نگاه ویژه به این بخش نویدبخش رسیدن به وضعیت مطلوب خواهد بود.
پورنقی گفت: دو هزار پرستار در استان وجود دارد که از این تعداد یک هزار و ۳۰۰ نفر در بخش‌های خصوصی و دولتی مشغول هستند.
همچنین در آستانه روز پرستار نماینده ولی فقیه در استان با پرستاران بیمارستان امام حسن بجنورد دیدار و از زحمات شبانه روزی آنان قدردانی کرد.

آخرین خبر خراسان شمالی در اینستاگرام :
https://instagram.com/bojnord_today