برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جریمه ۶۳۹ میلیارد ریالی متخلفین در آذربایجان غربی

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
جریمه ۶۳۹ میلیارد ریالی متخلفین در آذربایجان غربی

صدا و سیما/ رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از تشکیل ۴ هزار و ۲۶۶ پرونده تخلف به ارزش بیش از ۶۳۹ میلیارد ریال برای متخلفین در حوزه بازار و کالا‌های اساسی از ابتدای سال جاری تاکنون، در سطح استان خبر داد.

اکبر کرامتی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی بیان کرد: در راستای رصد و پایش مستمر میزان موجودی انبار و سردخانه ها و بازار کالاهای اساسی و ضروری که مشمول اعلام موجودی هستند، 70هزار و 359 مورد بازرسی توسط بازرسان  قرارگاه امنیت غذایی استان در حوزه های مختلف آرد و نان ، کود و سموم ، روغن ، شکر، کالاهای اساسی، احتکارو قاچاق کالا ، نهاده های دامی و ...  انجام و پرونده های متخلفین  به تعزیرات حکومتی استان جهت رسیدگی ارسال شده است.
کرامتی خاطر نشان کرد: بیشترین تعداد پرونده های تخلف در بازه زمانی 8 ماهه سال جاری اعم از گران فروشی، کم فروشی عدم اعلام موجودی، اختفاع و امتناع از عرضه و سایر موارد،  در حوزه ارد و نان به تعداد 3 هزار و 271 پرونده به ارزش 30 میلیارد ریال بوده است که بیشترین امار مربوط به شهرستان ارومیه و بوکان است.
این مسئول تاکید کرد: از شهروندان عزیز درخواست می کنیم هر گونه تخلفات صنفی اعم از گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، احتکارو سایر موارد را به سامانه های 1866، 124 سازمان صمت  یا 135 تعزیرات حکومتی گزارش دهند.
وی گفت: اکیپ های بازرسی قرارگاه امنیت غدایی در سراسر استان بر سطح بازار اقلام پر مصرف و کالاهای اساسی مردم به صورت شبانه روزی در حال رصد و پایش بازار هستند و با آغاز فعالیت این قرارگاه در حال حاضر شاهد آرامش و ثبات در بازار کالاهای اساسی مردم هستیم.

آخرین خبر آذربایجان غربی در اینستاگرام :
https://instagram.com/wazerbaijan_today