برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

انهدام باند سارقان حرفه‌ای سند نمره‌کار خودرو در استان البرز

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
انهدام باند سارقان حرفه‌ای سند نمره‌کار خودرو در استان البرز

صدا و سیما/ رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: اعضای باند حرفه‌ای سند نمره‌کار خودرو با ۱۳ فقره سرقت در این استان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: درپی وقوع چندین فقره سرقت خودرو‌های باری اعم از وانت نیسان و مزدا باری درمناطق مختلف استان البرز، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرارگرفت.
وی افزود: با انجام تحقیقات میدانی اقدامات پلیسی رد پای یکی از سارقان سابقه دارخودرو در این پرونده مشاهده شد و در یک عملیات غافلگیرانه در شهرستان فردیس دستگیر شد.
نادربیگی افزود: متهم در اعترافات اولیه به پنج فقره سرقت وانت نیسان اعتراف و در بررسی‌های بیشتر مشخص شد که با همدستی یکی دیگر از سارقان سابقه‌دار پس از سرقت خودرو‌ها به صورت حرفه‌ای خودرو‌های سرقتی را سند نمره کرده و مشخصات خودرو‌های اسقاطی را بر روی موتور و شاسی خودرو‌های سرقتی حک می‌کردند و از طریق یکی از فروشگاه‌های اینترنتی به فروش می‌رساندند.
وی خاطرنشان کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی دراقدامی دیگر همدست سارق و یک مالخر را دستگیر و به هشت فقره سرقت خودرو‌های باری اعتراف کرده که در مجموع اعضای این باند به ۱۳ فقره سرقت خودرو اعتراف کرده‌اند.
این مسئول افزود: ارزش خودرو‌های سرقت شده تاکنون بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده و با تلاش مأموران پلیس آگاهی البرز تمام خودرو‌های مسروقه که در شهر‌های مختلف کشور به فروش رفته بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به صاحبان اصلی تحویل شد.
او گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

آخرین خبر البرز در اینستاگرام :
https://instagram.com/alborztoday