logo

۳۴ گروه راهداری در جاده‌های استان بوشهر مستقر شدند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
۳۴ گروه راهداری در جاده‌های استان بوشهر مستقر شدند

ایرنا/ سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری استان بوشهر گفت: طرح راهداری زمستانی از نیمه آذر ماه با هدف ایجاد ایمنی در جاده ها و ارائه خدمات مناسب به مسافران با ظرفیت ۳۰۰ نفر در قالب ۳۴ گروه در این استان آغاز شده است.

حمیدرضا حیدری، سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر اظهار کرد: این تیم‌ها در ۱۶ راهداری و هفت راهدارخانه، گلوگاه‌ها و مناطق حیاتی راه‌های استان بوشهر برای ارائه خدمات مناسب و استفاده از امکانات، ظرفیت و قابلیت مرکز مدیریت راه‌های استان مستقر هستند.
وی ادامه داد: همچنین ۲۲۰ دستگاه ماشین آلات راهداری نیز در محورهای ارتباطی استان بوشهر مستقر می‌شوند.
سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: ارائه خدمات، ارتقای توانمندی و حفظ آمادگی نیروهای راهداری، مراقبت از راه‌ها، ابنیه و تاسیسات موجود در محورهای ارتباطی از هدف‌های اجرای طرح راهداری زمستانی است.
وی گفت: بخشی از لجستیک سنگین راهداری در مناطق کوهستانی استان از جمله محور دالکی - کنارتخته، اهرم - فراشبند و جم - عسلویه برای بازگشایی مسیر در حوادث احتمالی همچون ریزش کوه مستقر می‌شوند.
حیدری ادامه داد: لایروبی رودخانه‌ها و دهانه پل‌ها برای هموارسازی مسیر سیلاب‌ها و عبور ایمن و کم خطر آب‌های سطحی از عرض محورهای ارتباطی انجام گرفته است.

همه راه‌های استان بوشهر باز است
سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: شدت بارندگی‌های روز گذشته باعث ریزش جزیی کوه در محورهای دالکی - کنارتخته و برازجان - تنگ ارم شد که با تلاش نیروهای راهداری ریزش برداری انجام و در زمان حاضر همه محورهای ارتباطی این استان باز است.
حیدری افزود: با توجه به پیش بینی‌های انجام شده در زمینه احتمال وقوع بارندگی در بخش جنوبی استان بوشهر از امروز نیروهای راهداری در محور جم - سیراف و اهرم - فراشبند مستقر هستند که در صورت هرگونه ریزش کوه، ریزش برداری کنند.
وی بیان کرد: هرچند در زمان حاضر همه محورهای ارتباطی استان بوشهر باز و رفت و آمد در جریان است اما از کاربران جاده ای درخواست می شود تا پایان بارندگی از رفت و آمدهای غیر ضروری اجتناب کنند.

آخرین خبر بوشهر در اینستاگرام :
https://instagram.com/bushehr_akhbar