برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

عملیات بازگشایی خیابان‌های اطراف «متروپل» آبادان آغاز شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
عملیات بازگشایی خیابان‌های اطراف «متروپل» آبادان آغاز شد

ایرنا/ شهردار آبادان گفت: پس از تخریب ساختمان متروپل بازگشایی خیابان‌های اصلی و فرعی اطراف این ساختمان با اولویت بازگشایی خیابان سپه(حلبی سازان)، خیابان سعدی و فرعی‌های روبروی ساختمان متروپل از جمله خیابان فرعی برق آغاز شد.

یاسین کاوه‌پور، شهردار آبادان اظهار کرد: معبر اصلی امیرکبیر(امیری) پس از جمع آوری ماشین‌آلات از جمله تاورکرین و عقب نشینی کانتینرها تا محوطه کارگاه متروپل بازگشایی خواهد شد.
وی گفت: این شهرداری در راستای وظایف و رضایتمندی شهروندان نخاله‌های ساختمانی را جمع آوری کرده و بهسازی زیرساخت‌ها را در منطقه بخوبی انجام خواهد داد تا ضمن بازگشایی مسیر شاهد تردد روان در این منطقه باشیم.
کاوه‌پور بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی دیگر مانند آبفا، برق، گاز و مخابرات در ابتدا باید بهسازی زیرساخت‌های شهری به خصوص در تقاطع خیابان سپه و سعدی را در کمترین زمان ممکن انجام دهند تا پس از آن شهرداری نسبت به بهسازی و آسفالت نقاطی که حفاری صورت گرفته اقدام کند.
شهردار آبادان عنوان کرد: در همین راستا نیروهای خدمات شهری شهرداری آبادان از ٤٨ ساعته گذشته عملیات جمع آوری نخاله و جاروکشی معابر همچنین بهسازی پیاده‌روهای اطراف ساختمان متروپل را آغاز کرده و شب گذشته نیز اقدام به شست‌وشوی این معابر کردند.

آخرین خبر خوزستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan.today