logo

افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۹۱ پروژه در شهرستان زنجان همزمان با دهه فجر

منبع
ايسنا
بروزرسانی
افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۹۱ پروژه در شهرستان زنجان همزمان با دهه فجر

ایسنا/ فرماندار زنجان با اشاره به اینکه ۲۹۱ پروژه همزمان با ایام‌الله دهه فجر در شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود، گفت: برای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر ۴۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

پرویز خالقی، فرماندار زنجان با اشاره به اینکه ۲۹۱ پروژه همزمان با ایام‌الله دهه فجر در شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود، اظهار کرد: برای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر ۴۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه طی روزهای دهه فجر سال‌جاری، از ۲۴۸ پروژه قابل افتتاح با اعتباری بالغ بر بیش از ۳۶۰۰ میلیارد تومان بهره‌برداری خواهد شد، افزود: در این ایام شاهد آغاز عملیات اجرایی ۴۳ طرح با اعتباری بالغ بر بیش از ۴۸۹ میلیارد تومان خواهیم بود.

فرماندار زنجان افزود: از تعداد ۲۹۱ طرح و پروژه شهرستان زنجان در دهه فجر سال‌جاری، ۲۹ طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر بیش از ۳۳۰۰ میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی مستقیم برای هزار نفر به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده عالی دولت در شهرستان زنجان همچنین از برنامه‌ریزی و اجرای بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، هنری و ... در اقصی نقاط شهرستان زنجان به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر خبر داد.

آخرین خبر زنجان در اینستاگرام :
https://instagram.com/zanjan_today