برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کارخانه داروگر دوباره باز شد

منبع
فارس
بروزرسانی
کارخانه داروگر دوباره باز شد

فارس/ نایب رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور گفت: پلمب کارخانه داروگر امروز باز شد و کارگران اخراجی به محل کار خود بازگشتند.

علی خدایی، نایب رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور با اشاره به برگزاری جلسه اضطراری هیئت مدیره کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران درباره کارگران شرکت داروگر، اظهار کرد: با توجه به اخراج کارگران و پلمب کارخانه داروگر که طی روزهای گذشته توسط کارفرما صورت گرفته بود، امروز جلسه‌ای برای رفع این مشکلات در مقابل کارخانه داروگر برگزار شد. 
وی با بیان اینکه در این جلسه کارگران اخراجی، نماینده اداره کار، وکیل شرکت داروگر و همچنین نمایندگان شورای اسلامی کار حضور داشتند، افزود: پیروی بحث و بررسی‌های انجام شده در جلسه مذکور که پیش از آن برگزاری آن به مراجع استان اطلاع داده شده بود، توافقاتی صورت گرفت و در نتیجه کارخانه از پلمب خارج و در واحد تولید کارخانه باز و کارگران اخراجی به محل کار خود بازگشتند.
رئیس هیئت مدیره شورای اسلامی کار استان تهران بیان کرد: همچنین برای حل مسائل مربوط به حوزه روابط کار و کارگر نیز مقرر شد که اداره کل کار یک شعبه ویژه در نظر بگیرد تا سریعا مشکلات این بخش رسیدگی و حل شود.
وی اضافه کرد: در رابطه با رسیدگی به مسائل و مشکلات حقوقی و مالیاتی شرکت داروگر نیز مقرر شد تا مسائل توسط کارفرما پیگیری شود.

آخرین خبر تهران در اینستاگرام :
https://instagram.com/online.tehran