برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

دولتمردان پول محصول خریداری‌شده کشاورزان را پرداخت کنند

منبع
فارس
بروزرسانی
دولتمردان پول محصول خریداری‌شده کشاورزان را پرداخت کنند

فارس/ امام جمعه سوق گفت: از دولتمردان انتظار داریم که پول کشاورزان را پرداخت کرده و امروز و فردا نکنند اینها گرفتار و بدهکار هستند.

حجت الاسلام مهدی کیانی اصل، امام جمعه سوق در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: امسال نیز در سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام(ره) رهبر انقلاب با تمرکز بر دو ابزار امام خمینی، ایمان و امید را دو قدرت نرم‌افزاری امام برشمردند که با آن‌ها توانست سه تحول در سطح داخلی، امت اسلامی و در سطح جهان ایجاد کند.

وی گفت: برای امیدآفرینی دو ساحت عمل و احساس وجود دارد. در واقع امیدآفرینی زمانی معنا دارد که عملی رخ داده باشد و کاری صورت گرفته باشد و دوم آن که آن تلاش و عمل به گونه‌ای مناسب بازنمایی شود که احساس امید و نشاط را در جامعه گسترش دهد.

این خطیب جمعه گفت: طبیعتا اگر هر کدام از این دو ساحت، ماموریت خود را به درستی انجام ندهد امیدآفرینی به درستی شکل نخواهد گرفت چه این که اگر کاری شود بدون پیوست رسانه‌ای مردم آن را آن‌گونه که باید نخواهند دید همان‌طور که اگر کاری انجام نشود و رسانه‌ها و تریبون‌ها، گزارشی غیر واقعی از آن رویداد را بازنمایی کنند، خروجی جز رشد بی‌اعتمادی ندارد امید راه نجات بخش زندگی دنیوی و از صفات ممیزه انسان است و در آرامش و پیشرفت جامعه، نقش اساسی دارد (امیدِ) مورد نظر مقام معظم رهبری با اتکا به استعداد و پشت کار جوانان کشور عزیزمان می باشد. 

وی گفت: امروز به برکت این انقلاب، جمهوری اسلامی ایران صاحب فن آوری های پیشرفته در تمام عرصه هاست جمهوری اسلامی ایران، امروزه صاحب تکنولوژی های به روز دنیا بوده و توانایی صدور آن را هم نیز دارد. موشک فراصوت فتاح؛ اوج بازدارندگی فرامنطقه‌ای موشک فتاح نماد خودباوری و اعتماد به جوانان عزیز کشورمان هست انتشار خبر موشک فتاح برای صهیونیستها سرگیجه و هراس و برای جهانیان تحیر و شگفتی را در پی داشت.

کیانی در ادامه یادآور شد: فصل برداشت گندم و جو هست کشاورزان دقت کنند که حتما زکات گندم و جو را که واجب هست و هم پایه نماز هست پرداخت کنند و از دولت کریمه و دولتمردان انتظار داریم که پول کشاورزان را پرداخت کرده و امروز و فردا نکنند اینها گرفتار و بدهکار هستند. 

وی افزود: شکست آمریکا در منزوی‌سازی ایران رای مثبت ۵۴ عضو گروه بین‌المللی آسیا-اقیانوسیه به ایران برای عضویت در دو نهاد سازمان ملل، اجماع کشورهای عربی و آسیایی به ریاست ایران بر مجمع اجتماعی شورای حقوق بشر و حالا انتخاب ایران به عنوان نایب رئیس مجمع عمومی سازمان ملل و گزارشگر کمیته خلع سلاح از سوی کشورهای عضو، به معنی عدم پیروی کشورها از سیاستهای منزوی‌سازی آمریکا می‌باشد.

 

آخرین خبر کهگیلویه و بویراحمد در اینستاگرام :
https://instagram.com/yasuj_today