برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آتش‌سوزی به ۳۰ هکتار از مزارع خرم‌آباد خسارت زد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
آتش‌سوزی به ۳۰ هکتار از مزارع خرم‌آباد خسارت زد

باشگاه خبرنگاران/ بخشدار مرکزی خرم آباد گفت: ۳۰ هکتار از اراضی کشاورزی روستای سهیل بیگی، دارایی و دیناروند طعمه حریق شد که از این میزان حدود ۷ هکتار از اراضی گندم آماده برداشت بود.

شاهپور بیرانوند، بخشدار مرکزی خرم آباد با اشاره به اینکه ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه ظهر امروز وقوع آتش سوزی اعلام شد، عنوان کرد: آتش سوزی در روستای سهیل بیگی از سمت دیوار ماشین سازی شروع و به سمت دارایی و دیناروند کشیده شد.

او افزود: کمتر از ۱۵ دقیقه عوامل آتش نشانی به محل اعزام شدند، اما با توجه به وضعیت اراضی کشاورزی و وزش بار آتش شعله ور و از کنترل خودرو‌های آتش نشانی خارج شد.

بخشدار مرکزی خرم آباد گفت: در مراحل بعد زمان مهار آتش طولانی‌تر شد و حدود ۴ پایگاه آتش نشانی خرم آباد با یازده دستگاه سبک و سنگین همچنین سه دستگاه تانکر آبرسانی به منطقه اعزام شد، همچنین دو اکیپ آتش بر منابع طبیعی هم در محل حادثه مستقر و کمتر از یک ساعت و نیم آتش مهار شد.

او با اشاره به اینکه حدود ۳۰ هکتار از اراضی کشاورزی طعمه حریق شد، بیان کرد: حدود ۶ تا ۷ هکتار از اراضی کشاورزی که دچار آتش سوزی شد، آماده برداشت و مابقی پس‌چرا بوده است.

بخشدار مرکزی خرم آباد در خصوص علت وقوع آتش نیز توضیح داد: این موضوع توسط عوامل انتظامی با توجه به اطلاعات تعدادی از عوامل محلی در دست بررسی است.

آخرین خبر لرستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/lorestan_todayy

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره