برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تداوم ناپایداری‌های جوی تا اواسط هفته در کرمان

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
تداوم ناپایداری‌های جوی تا اواسط هفته در کرمان

باشگاه خبرنگاران/ رئیس اداره کل هواشناسی کرمان گفت: ناپایداری‌های جوی با افزایش ابر و رگبار پراکنده باران تا اواسط هفته در استان کرمان ادامه دارد.

حمیده حبیبی، رئیس اداره کل هواشناسی کرمان با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان کمی ابری تا تمام ابری است، اظهار کرد: تا اواسط این هفته در ساعات بعدازظهر، شرایط برای وقوع ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، رگبار پراکنده باران و وزش تندباد‌های لحظه‌ای، رعد و برق و صاعقه پیش بینی می‌شود. 
او افزود: طی این مدت با توجه به نوع بارش‌ها به صوت رگبار‌های پراکنده باران، احتمال جاری شدن روان آب‌ها از بالادست، سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی و جاری شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست.
حبیبی بیان کرد: هم استانی‌ها برای صعود به ارتفاعات و مناطق کوهستانی مراقب باشند.
رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اعلام اینکه وقوع این ناپایداری در مناطق مرکزی، جنوب و جنوب غرب استان کرمان بیشتر است تصریح کرد: این هفته روند افزایش دما در استان داریم. 
او بیان کرد: وزش باد و گردوخاک در مناطق شرقی استان کرمان که باعث کاهش کیفیت هوا، کاهش دید افقی و افزایش غلظت غبار می‌شود، دور از انتظار نیست.
حبیبی افزود: منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۴۴ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه استان کرمان بود و لاله زار با دمای ۷ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان کرمان به ثبت رسیده است.

او حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۱ درجه سانتیگراد اعلام کرد و افزود: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۳۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

آخرین خبر کرمان در اینستاگرام :
Instagram.com/kerman__akhbar