برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

انهدام باند سارقان سند نمره‌کار خودرو در البرز

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
انهدام باند سارقان سند نمره‌کار خودرو در البرز

آخرین خبر/ رئیس پلیس آگاهی استان البرز از انهدام باند سارقان سند نمره کار با اعتراف به 10 فقره سرقت خودرو و 50 فقره سرقت لوازم داخل خبر داد.

حکمت الله شجاعی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر عنوان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم خودرو در سطح شهر کرج، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت. 
وی افزود: کارآگاهان در بررسی های اولیه خود متوجه شدند که سارقان به‌صورت گروهی، خودروهای مختلف که در مناطق خلوت پارک شده و فاقد لوازم بازدارنده هستند را شناسایی و در نیمه های شب اقدام به سرقت از آن ها می کنند. 
رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی رد یکی از سارقان حرفه ای خودرو را در این پرونده زده و با تحت نظر قرار دادن وی متوجه شدند نامبـرده با تشکیل باند اقدام به سرقت خودرو کرده و با استفاده از آن ها در امر سرقت لوازم داخل خودرو فعالیت می کند. 
شجاعی با بیان این که مخفیگاه سارقان در استان البرز شناسایی و در عملیات های جداگانه هر دو نفر آن ها دستگیر شدند، بیان کرد: این متهمان که از سارقان حرفه ای در سطح کشور هستند در بازجویی های خود به 10 فقره سرقت خودرو و 50 فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف کرده اند. 
این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری دو نفر مالخر اموال مسروقه در این خصوص، ادامه داد: این افراد پس از خریداری خودروهای سرقتی از سارقان، آن ها را سند نمره کرده و به فروش می رساند. 
رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان از شهروندان درخواست کرد که با تجهیز خودروهای خود به دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان از به سرقت رفتن اموالشان پیشگیری کنند.

خبرنگار: مجید کامل نواب

آخرین خبر البرز در اینستاگرام :
https://instagram.com/alborztoday