برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

سرپرست جهاد دانشگاهی قم معارفه شد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
سرپرست جهاد دانشگاهی قم معارفه شد

ایسنا/ سرپرست جهاد دانشگاهی استان قم امروز طی جلسه‌ای با حضور مدیر کل امور واحدهای جهاد دانشگاهی و مدیر کل امور مجلس جهاد دانشگاهی معارفه شد.

مراسم معارفه سرپرست جهاد دانشگاهی قم، با حضور اسد رازانی، مدیر کل امور واحدهای جهاد دانشگاهی و محمدامین صالحی‌نژاد مدیر کل امور مجلس جهاددانشگاهی، محمد حیدری، رییس سابق جهاد دانشگاهی واحد استان قم و حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حامد حیاتی، سرپرست جدید جهاد دانشگاهی قم و معاونین و مدیران جهاد دانشگاهی واحد استان قم برگزار شد.

در این مراسم اسد رازانی، مدیر کل امور واحدهای جهاد دانشگاهی ضمن تشکر از زحمات چندین ساله دکتر حیدری، رئیس سابق جهاد دانشگاهی قم در راستای پیشرفت این واحد، گفت: جهاد دانشگاهی با همکاری و همراهی اعضا، شبکه سراسری در کشور ایجاد کرده و موفقیت‌های زیادی در مسیر توسعه کشور رقم زده است.

محمدحیدری، رئیس سابق جهاد دانشگاهی قم نیز ضمن آرزوی موفقیت برای رییس جدید جهاد دانشگاهی قم، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی قم پیشینه ۲۱ ساله دارد و مرحوم کاظمی آشتیانی در جهاد دانشگاهی واحد قم تلاش زیادی داشتند که شعبه‌ای را به اسم درمان ناباروری برای استان قم ایجاد کنند.

وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی یک زیرساخت فرهنگی علمی در منظومه گفتمانی انقلاب اسلامی است و با رویکرد تحقق بخشی اهداف عالیه انقلاب در نهاد دانشگاه و آموزش عالی متولد شده است.

رئیس سابق جهاد دانشگاهی با اشاره به فعالیت‌های مرکز درمان ناباروری واحد قم و خدمت به زوجین نابارور، ادامه داد: افرادی که در تأمین هزینه درمان دچار مشکلات هستند، جهت اخذ تسهیلات به خیرین و یا بانک‌های طرف قرارداد جهت دریافت وام‌های بدون سود معرفی می‌شوند.

وی به زمینه‌های همکاری با سایر مراکز علمی کشور از جمله انجام طرح‌های پژوهشی پایه، کاربردی و درمانی در زمینه فناوری‌های نوین زیستی، پیگیری انجام طرح‌های پژوهشی تا پایان مرحله نهایی، بررسی و شناسایی و کمک به رفع نیازهای پژوهشی بخش‌های تشخیصی و درمانی در زمینه فناوری‌های نوین اشاره کرد.

در ادامه حجت الاسلام حامد حیاتی، رئیس جدید جهاد دانشگاهی قم، بیان کرد: بنده نیز خرسندم که در جمع همکاران جهادی هستم و امیدوارم کنار همدیگر با همدلی و همکاری، در راستای اعتلای ایران و جهاد دانشگاهی قم در استان گام برداریم و قطعا در این مسیر با عنایت خداوند و امام زمان(عج) موفق خواهیم شد.

آخرین خبر قم در اینستاگرام :
https://instagram.com/qomtoday