برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

قطع 500 اصله درخت در بویراحمد به‌دلیل اختلافات خانوادگی!

منبع
ايرنا
بروزرسانی
قطع 500 اصله درخت در بویراحمد به‌دلیل اختلافات خانوادگی!

ایرنا/ ظهر امروز یکشنبه اخباری در برخی رسانه ها با عنوان قطع درختان ثمری در روستای تلخدان میانه دهستان دشتروم از توابع شهرستان بویراحمد منتشر شد که با واکنش و گلایه شهروندان و تشکل‌های زیست محیطی همراه شده است.

براساس اخبار منتشر شده نزدیک به ۵۰۰ اصله درخت مثمر به صورت شبانه در روستای تلخدان‌میانه منطقه دشتروم قطع شده است و برخی شهروندان با پست و توئیت‌های خود در فضای مجازی خواهان برخورد با مسببین این کار شده اند.

تعدادی از ساکنان منطقه دشتروم اطلاع دادند که فرد یا افرادی به دلایل نامشخص شنبه شب در روستای تلخدان‌ میانه اقدام به قطع درختان ثمری کرده‌اند و حدود ۵۰۰ اصله درخت را با اره‌ برقی قطع نموده اند.

پس از پیگیری‌ها برای مشخص شدن دلایل قطع درختان در منطقه دشتروم بویراحمد برخی مسئولان ذیربط در فرمانداری شهرستان بویراحمد با تایید قطع درختان، از پیگیری موضوع خبر دادند.

نیروهای یگان امداد نیروی انتظامی و مسئولان فرمانداری بویراحمد به محض اطلاع از این موضوع، برای بررسی صحنه و انجام اقدام های قانونی در منطقه دشتروم حضور یافتند.

گفته می شود قطع این تعداد اصله درخت به دلیل اختلافات خانوادگی توسط یکی از ساکنان منطقه انجام شده است.

دهستان دشتروم در ۱۷ کیلومتری جنوب شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد. دشتروم یکی از مناطق مهم باغداری در شهرستان بویراحمد است.

آخرین خبر کهگیلویه و بویراحمد در اینستاگرام :
https://instagram.com/yasuj_today