برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

دیدار سردار رادان با نماینده ولی‌فقیه در کردستان

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
دیدار سردار رادان با نماینده ولی‌فقیه در کردستان

صدا و سیما/ نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه از نزدیک شاهد مجاهدت حافظان امنیت در استان هستیم، گفت: در سایه تلاش نیرو‌های انتظامی و امنیتی، امنیت کامل در استان حاکم بوده و این مهم مایه سربلندی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در کردستان در دیدار سردار رادان و جمعی از فرماندهان و مسئولان کل انتظامی کشور در سنندج اظهار کرد: نیروی انتظامی با جان و دل در راه امنیت و آسایش مردم تلاش می‌کند و در این راه شهید تقدیم می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: شورای تامین استان در سال گذشته و امسال خوب درخشید و پلیس نیز زحمات زیادی متحمل شد و با افتخار در میدان بود.

وی مدیریت انتظامی استان را خوب ارزیابی کرد و گفت: شاهد ایثار کارکنان انتظامی در ماموریت‌های گوناگون در طول سال هستیم و در اربعین نیز همچون گذشته پلیس استان در راه آسایش و امنیت زائران شبانه روز پای کار بود که ما قدردان این زحمات هستیم.

فرمانده انتظامی کل کشور هم در این دیدار با بیان اینکه قدرشناسی و محبت مردم کردستان در طول انقلاب مثال زدنی است، افزود: استان کردستان به واسطه خاطرات زیادی که از مردم و رزمندگان، جانبازان و همرزمانم دارم برای من یادآور دو دهه خاطره است.

سردار رادان ادامه داد: در دیداری با رهبرمعظم انقلاب، با ارائه برنامه تدوین شده، مقرر شد که نهضت خانه سازمانی برای کارکنان انتظامی کشور به تعداد ۱۰۰هزار واحد مسکن ظرف ۲ تا سه سال اجرایی شود که استان کردستان نیز از جمله استان‌هایی است که در این برنامه به طور ویژه در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: عملکرد انتظامی و مرزبانی استان در حیطه‌های مختلف از جمله حوزه اجتماعی، پیشگیری و ماموریت‌های محوله مورد ارزیابی قرار گرفته و خوب و رضایت‌بخش است که نشان از مدیریت مطلوب فرمانده انتظامی و مرزبانی در این استان دارد.

سردار رادان بیان کرد: در حادثه تروریستی کرمان، یکی از افسران نیروی انتظامی بعد از زخمی شدن که وضعیت مناسبی نداشت با رضایت خانواده اعضای بدنش به بیماران اهدا شد، یعنی در واقع جانش را برای امنیت مردم داد و اعضای بدنش را برای ادامه حیات بیماران هدیه کرد.

آخرین خبر کردستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online